Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#352377
Rasmus Larsen skrev: 5. jul 2023, 12:40
Pede8000 skrev: 5. jul 2023, 12:31 8-) Yep, 100 % brightness. Dark-mode for DV lyder godt nok mørkt?!
Meld lige tilbage.. tak!
Dolby Vision Dark er profilen med korrekte farver :) Måske ikke det mest velvalgte navn, men den er dog mørkere end de andre profiler med boostede farver og lys.
Tjek, på mit "gammeldaws" TV kan der ikke stilles på DV. :D
#352378
Rasmus Larsen skrev: 5. jul 2023, 12:39 Hvis du ikke har Apple TV+ eller Netflix abonnement, så er trailere til Apple TV+ titler så vidt jeg husker i Dolby Vision.
Har både TV+, Prime og Disneyplus, så jeg går på opdagelse :)

Og uden at det er en anmeldelse, så må jeg bare sige, at et skifte fra en 2016-Samsung model til en 2022-LG OLED model er noget af et skift! Der skal lyde et stort tak herfra for de mange tålmodige svar på mine spørgsmål.

Eneste kritik er, at jeg ikke forstår navngivningen af deres billedprofiler. Enten bør profilerne staves med stort forbogstav og små for resten eller udelukkende med store bogstaver. At gøre lidt af det hele er bare mærkeligt.
#357884
Nu kan jeg hente opdatering til LG C2, men er det godt eller skidt. Det står på LGs hjemmeside at man ikke kan nedgradere bagefter?
Jeg kan ikke gennemskue om det kun er brugerfladen med apps der opdateres, eller om der også er ændringer i selve tv-menuen.
Vedhæftede filer
WebOS 23<br />WebOS 23<br />WebOS 23
WebOS 23
WebOS 23
WebOS 23

IMG_0465.jpeg (429.59 KiB) Vist 2002 gange