Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af IT-Bruger
#134097
Hvis man ser bort fra 3D-billedet og går ud fra at et G30 ligger en smule under dette GT30 når det kommer til billedkvalitet, hvad ville da være mest attraktivt at købe: G30 vs. VT20? Prisforskellen er ca. kr. 500.-
Senest rettet af IT-Bruger 23. mar 2011, 00:05, rettet i alt 1 gang.
Af Vasen
#134100
Er 50hz buggen væk??. Synes ikke rigtigt det fremgår af testen.
Af Senic
#134103
Opnåede den så reference/r på enkelte områder ifht. Pioneer ? (ja bortset fra 3D og Internet delen) ? Syntes kun der blev sammenlignet med VT20. Gråtone skalaen, præcise farver .... Kunne godt bruge lidt input der - så vi forhåbentlig snart kunne lukke munden på et par "Pioneer freaks" ?
Intet ondt ment... men hvor er vi ?
Af Mysen
#134105
Steen Bay skrev:så er P50GT30 med en pris på 17k nok lidt højt prissat, taget i betragtning at man for kun 3k ekstra kan få et P50VT30 med 2 stk medfølgende 3D briller og en stor flot glasplade!
Jeg glemmer altid brillerne, når jeg kigger på prisen. Det er jo ikke helt uvæsentligt. VT30 behøver faktisk næsten ikke være et bedre tv, for at blive det bedre køb.
Designet er alene et par tusind ekstra værd efter min mening, med mindre de har været idioter mht. reflektioner. Det tvivler jeg dog på...
Af Steen Bay
#134107
Mysen skrev:
Steen Bay skrev:så er P50GT30 med en pris på 17k nok lidt højt prissat, taget i betragtning at man for kun 3k ekstra kan få et P50VT30 med 2 stk medfølgende 3D briller og en stor flot glasplade!
Jeg glemmer altid brillerne, når jeg kigger på prisen. Det er jo ikke helt uvæsentligt. VT30 behøver faktisk næsten ikke være et bedre tv, for at blive det bedre køb.
Designet er alene et par tusind ekstra værd efter min mening, med mindre de har været idioter mht. reflektioner. Det tvivler jeg dog på...
At dømme efter billederne fra London, så er der nu vist en del reflektioner, men ja, VT30 virker umiddelbart som det bedste køb. I 42" er prisforskellen kun 2k (13k vs. 15k), og udover 3D brillerne medfølger der også et WiFi modul. VT30 har desuden et bedre 'pro' kontrastfilter (som dog måske 'sluger' lidt ekstra lys?) og indbygget subwoofer (og ifølge ppradio.dk også 'PIP' og 'PAP', men kræver det ikke dobbelte tunere?)
Af ckn
#134110
Jeg undrer mig over "før strømforbruget"? Jeg har da aldrig oplevet at det var lavere, før det blev kalibreret?
Af Steen Bay
#134119
ckn skrev:Jeg undrer mig over "før strømforbruget"? Jeg har da aldrig oplevet at det var lavere, før det blev kalibreret?
Panasonic har for vane at indstille standard profilen til en meget lav lysstyrke, sikkert for at give det indtryk at strømforbruget er lavere end det faktisk er. For eksempel, så er out-of-box lysstyrken på G20 på kun 44cd/m2, hvilket er alt for lavt, selv i et totalt mørklagt lokale.
Af THM
#134132
spændene anmeldelse. udrer mig også over lysstyrken ikke er steget ift. gt20 da panasonic udmeldte det som et fokuspunkt. ikke at jeg mener der generelt er behov for mere lys. man må så ikke glemme at sortniveauet er forbedret betragteligt, hvilket måske kan være en del af forklaringen.
det lyder til at være en super skærm med pønt design og få reflektioner :) men tåbeligt at kalibreringsmenuen skal fylde hele skærmen. det trækker desværre ned i min bog ::l
Af Van
#134158
Fin test, undrer mig dog over et par småting. Rasmus skriver at den medfølgende fod ikke kan dreje, på samtlige Panasonic hjemmesider står der at den kan dreje 10 grader til hver side! Og ifølge samme hjemmesider og brugervejledning skulle der ikke være VGA indgang i GT30. En sidste ting Rasmus skriver at når man kalibrerer farverne så dækker menuen hele skærmen, har endnu ikke prøvet på GT30, men på DT30 og VT30, og der forsvinder menuen når der trykkes OK, og kun den bestemte farve som kalibreres fremvises med en blok nederst på skærmen ligesom når der f.eks. reguleres på kontrast eller lysstyrke.
Af telum
#134168
Kanon god anmeldelse!

Hvis ikke du har afleveret TV'et tilbage kunne det være godt med en mindre foto-serie så man kan få en fornemmelse af designet - de billeder der kommer fra producenten ligner stort set computer-grafik :s
Af eXeel
#134192
telum skrev:Kanon god anmeldelse!

Hvis ikke du har afleveret TV'et tilbage kunne det være godt med en mindre foto-serie så man kan få en fornemmelse af designet - de billeder der kommer fra producenten ligner stort set computer-grafik :s
Rigtig god idé, er helt enig...

Er GT30'eren bare 3D udgaven af G30eren, eller er der stor forskel?
#134234
Ibber skrev:Hej og tak for anmeldelsen.

I skriver at Panasonic er blevet Canal Digital Parabol Godkendt, hvilke modeller gælder det, da der ikke står nogen på CD's liste endnu?

Understøtter GT30 Unicable/SatCR som andre af Panasonics modeller gør?

Tak igen og Vh.
Det skulle gælde for ST32 (ST30) og opefter. Så altså ST32, GT30 og VT30. Jeg skal nok frigive nogle af de nye certificeringslister, når vi kommer lidt længere i lanceringen af de mange nye modeller :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#134236
Letten skrev:Hvordan er det med frontglasset på GT30? har den det her "dobbelt billede" (mest tydelig fra skrå vinkler)?

Plejer at være tydelig med undertekster.

Jeg kan ikke huske om det var "fjernet" allerede med GT20 sidste år.
Det er væk nu. Der ses kun en meget marginal forringelse af skarphed på tekst, startende fra omkring 75-80 grader, så det er intet problem længere.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#134237
lennon skrev:Kipper også lige med flaget for en grundig,troværdig og ikke mindst tidlig test . Fornemt ! !
Ligner et produkt, som alle potentielle TV købere burde tage udgangspunkt i, - før de beslutter sig . Selvom den ikke er perfekt , så skønner jeg at ingen af de få fejl er dramatiske .
Det er bestemt sådan jeg har det. Den er ikke perfekt, må de småskavanker der er, betyder ikke det store i helhedsvurderingen. Plasma-panelet kan selvfølgelig give lidt reflektioner i dagslys - det kommer man nok aldrig helt ud over - men med flere af de seneste tiltag, såsom højere lysstyrke, anti-refleksivt panel og eliminering af den spejleffekt man ser mellem glaslagene, er man nået til et punkt, som jeg personligt sagtens kan godtage, hvis jeg skal bruge Tv'et i en meget lys stue.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8