Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MBT
#114330
maritza skrev:
MBT skrev:
maritza skrev: Må jeg også lige......Nej ingen Buzz, hænger tæt til væg. Jeg købte mit absolut fordi det kan håntere 3D og ret overbevisende end da synes jeg selv. :p Men har fået nogle vandrette streger i toppen af skærmen, svinger mellem 4 & 5 stk. Samsung kommer en af dagene og skifter panelet. :) Jan
Det gør mig ikke mere rolig, men jeg får Tv'et fremvist hos en ven på torsdag, så håber lidt på at blive enig med mig selv dér, om det skal være samsung eller Panasonic.. :)
Jeg kikkede også på begge skærme i butikken, men jeg synes, at når jeg kikkede 3D på Panasonic blinkede det umærkeligt (trættende), håber du forstår hvad jeg mener, du ser det ikke, men føler/mærker det. Det gør jeg nu også ved min Samsung men væsentlig mindre, det er dog OK som det er. Det kan jo også skyldes den måde skærmene blev præsenteret i butikken, såsom lys indfald m.v. Men jeg vil ønske dig god fangst :)
Jeg takker for svarene, har lige fået et tilbud på Panasonic TX-P50VT20, til 16000,- inkl. vægbeslag og et extra par 3D briller, det har også noget at sige ;)
- Men lykke til, med udskiftningen af panelet! :)
Af trykkertor
#114354
Om jeg nu skulle have 50" ville nok jeg også købt Panasonic VT20.
Men nu var det nå sådan engang at vi skulle op over 60". Og så dræber Panasonic sin pris os.
Dermed blev det PS63"

Men i 50"-klassen er det nok VT20 der er kongen.
Og du fik oveni en kanon pris med masser af tilbehør.
Nyd dit nye fjernsyn når det kommer.
Af MBT
#114367
trykkertor skrev:Om jeg nu skulle have 50" ville nok jeg også købt Panasonic VT20.
Men nu var det nå sådan engang at vi skulle op over 60". Og så dræber Panasonic sin pris os.
Dermed blev det PS63"

Men i 50"-klassen er det nok VT20 der er kongen.
Og du fik oveni en kanon pris med masser af tilbehør.
Nyd dit nye fjernsyn når det kommer.
Jaa, Panasonic er noget dyrer end Samsung, så håber jeg vælger rigtigt, men mon ikke man for lidt mere for pengene? ;)
Brugeravatar
Af Weissbier
#114370
MBT skrev:
trykkertor skrev:Om jeg nu skulle have 50" ville nok jeg også købt Panasonic VT20.
Men nu var det nå sådan engang at vi skulle op over 60". Og så dræber Panasonic sin pris os.
Dermed blev det PS63"

Men i 50"-klassen er det nok VT20 der er kongen.
Og du fik oveni en kanon pris med masser af tilbehør.
Nyd dit nye fjernsyn når det kommer.
Jaa, Panasonic er noget dyrer end Samsung, så håber jeg vælger rigtigt, men mon ikke man for lidt mere for pengene? ;)
For en merpris på ca. kr. 15.000 eller ca. 70% i forhold PS63 skulle Pana'en gerne kunne tilbyde mere end bare "lidt mere", ville jeg mene. To tommer større skærmdiagonal alene gør det vist ikke. Det jo ikke håndører, vi snakker om... ;;)
Af MBT
#114397
Weissbier skrev:
MBT skrev:
trykkertor skrev:Om jeg nu skulle have 50" ville nok jeg også købt Panasonic VT20.
Men nu var det nå sådan engang at vi skulle op over 60". Og så dræber Panasonic sin pris os.
Dermed blev det PS63"

Men i 50"-klassen er det nok VT20 der er kongen.
Og du fik oveni en kanon pris med masser af tilbehør.
Nyd dit nye fjernsyn når det kommer.
Jaa, Panasonic er noget dyrer end Samsung, så håber jeg vælger rigtigt, men mon ikke man for lidt mere for pengene? ;)
For en merpris på ca. kr. 15.000 eller ca. 70% i forhold PS63 skulle Pana'en gerne kunne tilbyde mere end bare "lidt mere", ville jeg mene. To tommer større skærmdiagonal alene gør det vist ikke. Det jo ikke håndører, vi snakker om... ;;)
Jeg er Fuldstændig enig.!
Af Lomholt
#114521
Efter at have gået og kigget på tv i 5 måneder, så har vi nu haft PS50c7705 i et par uger og det lever 100 % op til de høje forventninger.

Billede er enormt flot. Vi har et super godt signal og kan se alt lige fra analog til digitale kannaler i HD kvalitet - og det er virkelig HD.

Almindelig DVD ser ud som om man sidder lige foran skuespillerne, så klart er det.

Blue-ray, ja det bliver bedre og bedre. Utrolig flot.

3D film står kniv skarpt, det er i hvert fald ikke lykkedes os at finde nogle fejl på den 3D naturfilm vi har købt.

Multimedia funktionerne er i top og logikken er super elegant og interaktiv.

Designet er det smukkeste på markedet og overgår Panasonic med flere længder (selvfølgelig en smagssag).

Fjernbetjeningen er ligeledes gennemført - og til dem der skulle være i tviv, så er der lys i den som man hurtig kan slå til og fra.

Eneste kritikpunkt er indstillingen af analoge og digitale signalkilder som vi lige skulle vende os til. Det kan så mange, mange ting. Man da vi først havde fundet ud af det, så virker også det helt perfekt.

Kritikpunkter er velkomne, for vi har ikke kunne finde nogle.

Vi er slet ikke i tvivl om at PS50c7705 er årets TV - og husk nu at det er PLASMA udgaven og ikke LED eller LDC udgaven I skal gå efter!
Af trykkertor
#114525
Så heldig kan man være. Til lykke med jeres dejlige tv.

Mit PS63"C7705 er en anden historie.
Bøvler til dels, men ikke så slemt mere, med linebleed.
Retention tar ikke lang tid før kommer, men det forsvinder også igen.
Så var det den hersens buzz-lyd der bare får mig til at tænde for projektoren i stedet for at se film på plasmaen.

Nej, den få hænge på væggen til tv-avisen, lidt spil og en 3D-film i ny og ne.
Så lader jeg projektoren tage sig af filmmagien her hjemme. For den buzz-lyd irriterer mig bare mere og mere.
Af ladjo
#114553
Lomholt skrev:Efter at have gået og kigget på tv i 5 måneder, så har vi nu haft PS50c7705 i et par uger og det lever 100 % op til de høje forventninger.

Billede er enormt flot. Vi har et super godt signal og kan se alt lige fra analog til digitale kannaler i HD kvalitet - og det er virkelig HD.

Almindelig DVD ser ud som om man sidder lige foran skuespillerne, så klart er det.

Blue-ray, ja det bliver bedre og bedre. Utrolig flot.

3D film står kniv skarpt, det er i hvert fald ikke lykkedes os at finde nogle fejl på den 3D naturfilm vi har købt.

Multimedia funktionerne er i top og logikken er super elegant og interaktiv.

Designet er det smukkeste på markedet og overgår Panasonic med flere længder (selvfølgelig en smagssag).

Fjernbetjeningen er ligeledes gennemført - og til dem der skulle være i tviv, så er der lys i den som man hurtig kan slå til og fra.

Eneste kritikpunkt er indstillingen af analoge og digitale signalkilder som vi lige skulle vende os til. Det kan så mange, mange ting. Man da vi først havde fundet ud af det, så virker også det helt perfekt.

Kritikpunkter er velkomne, for vi har ikke kunne finde nogle.

Vi er slet ikke i tvivl om at PS50c7705 er årets TV - og husk nu at det er PLASMA udgaven og ikke LED eller LDC udgaven I skal gå efter!

100 % enig

Så vil jeg da lige give mit besyv med her.
Købte godt nok TV´et hos Elmutanten, for 14 dage siden, lige før testen kom på så jeg satsede og vandt :p

Havde ellers længe troet det skulle blive en VT20, meeen så lod jeg alligevel æstetiken i Samsungs design flyde ind i min stue ;)

Tak for en glimrende test og alle tilbagemeldinger fra brugere/købere af dette fantastiske TV.

Som "gamel" radiomekaniker, dog ude af faget forlængst O_O
.. må jeg sige det er det bedste TV jeg til dato har oplevet i min stue og det er med vindues-parti mod båd syd og vest ::l
Må dog sige at selv om der er reflektioner i skærmen klarer den sig flot ved siden af alle andre TV´er i huset... Vi er 6 beboere og vi kan faktisk ser hver vores program hvis vi vil, og jeg får ikke lov at se det i stuen på det nye... O_O

Retention er der ja men allerede nu kan jeg se det er mindsket betydeligt.
Film er en "næsten" bio-grafisk oplevelse nu.
Første Blueray film set før kalibrering, dog skiftet til Film profil.
Efterfølgende fulgte jeg testens kalibrering og kørte samme film på ny...
Her kunne selv lillemor se forskellen. Meget afslapet og overlegen billedhåndtering. 24P ingen problem på mit 50"... Er det et 63" panel problem ?

Buzz problemet har jeg intet af.

Alt i alt må jeg sige, TAK for hjælpen med valget af dette dejlige TV, PS50C7705 (B

PS. Skal det være Samsungs WLAN Dongle man bruger?
Af Saltefanden
#114668
Nu har jeg ledt og ledt...

Men jeg kan ikke finde ud af hvordan man aktiverer game mode? Manualen er heller ikke til meget hjælp.
Af rzoega
#114687
Hej og hjæælp..

Jeg har nu gentagne gange været forbi hifiklubben i Odense og kigget på c7705, og også fået lov til at "kalibrere" om efter anvisningerne her. Jeg er klar over at ikke 2 paneler er ens osv.
Jeg synes virkeligt at skærmen mangle noget dybdeskarphed / detaljer, og oplevelsen af at man "kommer ind" i billedet, hvor når jeg kigger på billigere panasonic tv osv, får en større oplevelse.
Jeg er vant til at kigge på pioneer og er klar over jeg ikke kan få samme kvalitet, men jeg synes det er mærkeligt at det får så gode anmeldelser. Det er som om der ligger en grå hinde/ lysdæmper på billedet.

Jeg håber der er nogle der kan give lidt feedback på dette, da jeg er super interesseret i fjernsynet, og virkeligt håber at det er hifiklubbens tv, der er en mandagsmodel..

Venligst Rasmus
Af Ellegaard74
#114689
rzoega skrev:Hej og hjæælp..

Jeg har nu gentagne gange været forbi hifiklubben i Odense og kigget på c7705, og også fået lov til at "kalibrere" om efter anvisningerne her. Jeg er klar over at ikke 2 paneler er ens osv.
Jeg synes virkeligt at skærmen mangle noget dybdeskarphed / detaljer, og oplevelsen af at man "kommer ind" i billedet, hvor når jeg kigger på billigere panasonic tv osv, får en større oplevelse.
Jeg er vant til at kigge på pioneer og er klar over jeg ikke kan få samme kvalitet, men jeg synes det er mærkeligt at det får så gode anmeldelser. Det er som om der ligger en grå hinde/ lysdæmper på billedet.

Jeg håber der er nogle der kan give lidt feedback på dette, da jeg er super interesseret i fjernsynet, og virkeligt håber at det er hifiklubbens tv, der er en mandagsmodel..

Venligst Rasmus
Det er svært at bedømme et tv i en butik.... Hvis det er så grelt så køb da et panasonic.... ;)

Jeg har ihvertfald købt et Ps50c7705 og er yderst tilfreds med det, ingen retention overhovedet og ingen buzz.... og så oven i købet et billede der er yderst bedre end noget andet jeg har haft med hjemme.... om man så kan få et bedre billede på et andet tv skal jeg lad være usagt, men jeg kan ikke se hvordan det skulle kunne blive bedre....
Af trykkertor
#114692
Saltefanden skrev:Nu har jeg ledt og ledt...

Men jeg kan ikke finde ud af hvordan man aktiverer game mode? Manualen er heller ikke til meget hjælp.
Tryk "Menu"
Vælg fanen "indstillinger" ( tandhjulet)
Vælg "Generelt"
"Spiltilstand" til/fra

Sidste afsnit i brugevejledningen på side 26.
Af BGL
#114796
Har selv et PS50C7705 og er meget tilfreds. Med hensyn til testen af dette TV synes jeg at denne var super, men jeg kan ikke rigtig finde TVét på listen over "Top anbefalings awards 2010" selvom testen slutter med at angive at den tildeles modellen. Er det bare mig eller er listen ikke opdateret endnu?
Af akanhjo
#114824
rzoega skrev:Hej og hjæælp..

Jeg har nu gentagne gange været forbi hifiklubben i Odense og kigget på c7705, og også fået lov til at "kalibrere" om efter anvisningerne her. Jeg er klar over at ikke 2 paneler er ens osv.
Jeg synes virkeligt at skærmen mangle noget dybdeskarphed / detaljer, og oplevelsen af at man "kommer ind" i billedet, hvor når jeg kigger på billigere panasonic tv osv, får en større oplevelse.
Jeg er vant til at kigge på pioneer og er klar over jeg ikke kan få samme kvalitet, men jeg synes det er mærkeligt at det får så gode anmeldelser. Det er som om der ligger en grå hinde/ lysdæmper på billedet.

Jeg håber der er nogle der kan give lidt feedback på dette, da jeg er super interesseret i fjernsynet, og virkeligt håber at det er hifiklubbens tv, der er en mandagsmodel..

Venligst Rasmus
Hvad mere hvad du have? du bliver proppet med overdådig ros af både 63 og 50 tommer, hvad leder du efter? Køb et andet fjernsyn så..
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 13