Log ind med sociale netværk
21. mar 2018, 19:50
#269491
Billede i billede virker ikke på vores model desværre, dette kan læses her.....
Picture-in-Picture: Don’t miss anything!*
Note, that you can only play one TV or HDMI video source at a time while browsing your TV menus.
Press the [ACTION MENU] button > [Picture-in-Picture] mode.
*NOTE: Only applicable for XD93, XD94, XD85 and SD85 Series.
http://services.sony.co.uk/support/en/w ... t?t=Topic2
Picture-in-Picture: Don’t miss anything!*
Note, that you can only play one TV or HDMI video source at a time while browsing your TV menus.
Press the [ACTION MENU] button > [Picture-in-Picture] mode.
*NOTE: Only applicable for XD93, XD94, XD85 and SD85 Series.
http://services.sony.co.uk/support/en/w ... t?t=Topic2
16. apr 2018, 16:38
#270653
Jeg har test-tv stående det næste stykke tid, så mit eget er ikke sat til.
16. apr 2018, 22:43
#270688
Efter update virker twitch appen ikke som den skal (auto opløsning halløj fejler og giver bare sort skærm, til man vælger manuelt).
Ellers virker det meste vist. Nogle ting lidt langsommere.
Ellers virker det meste vist. Nogle ting lidt langsommere.
17. sep 2018, 09:03
#278671
Jeg ser i øjeblikket 'Stranger Things' på Netflix. Jeg streamer den via Netflix app'en på TV'et.
Når der er mørkere scener, f.eks. aftenscener, så oplever jeg at lyset på billedet det justeres op og ned konstant når der skiftes scener. Det virker også som om at når der i mørke scener kommer undertekster frem, så får lyset på billedet lige et nøk op og bliver en tand lysere.
Er det blot en indstilling et sted der lige skal ændres på?
På forhånd tak
Når der er mørkere scener, f.eks. aftenscener, så oplever jeg at lyset på billedet det justeres op og ned konstant når der skiftes scener. Det virker også som om at når der i mørke scener kommer undertekster frem, så får lyset på billedet lige et nøk op og bliver en tand lysere.
Er det blot en indstilling et sted der lige skal ændres på?
På forhånd tak
17. sep 2018, 09:04
#278672
Det er pga. HDR. Hvis du vil undgå dette, så skal du slå HDR fra. Jeg mener ikke det lader sig gøre på X85C, da det skulle være et punkt i billedmenuen. Jeg har droppet at bruge Netflix på TV'et og bruger Apple TV, så jeg kan slå HDR fra.
17. sep 2018, 10:26
#278682
Lige dét mhras snakker om er vist ikke HDR-relateret? Når skærmen bliver lysere pga. undertekster, plejer det at være fordi "Adv. kontrast styring" (Eller hvad det præcist hedder) er slået til.
Det kan slås fra under billedindstillinger...
Det kan slås fra under billedindstillinger...
17. sep 2018, 10:31
#278683
Tak, Pulsedriver. Det må jeg hjem og kigge på og se om det er løsningen. Har du en nærmere ide om hvor det findes i billedeopsætningen?
17. sep 2018, 10:34
#278684
Det er i det allerførste menupunkt.
Det er denne - adv. contrast enhancer
https://s.blogcdn.com/www.engadget.com/ ... hdtv15.jpg
Det er denne - adv. contrast enhancer
https://s.blogcdn.com/www.engadget.com/ ... hdtv15.jpg
17. sep 2018, 11:08
#278686
Ja, men den relevante option kan bare ikke slås fra i HDR så vidt jeg husker. Stranger Things kører i HDR på Netflix.
20. dec 2018, 10:51
#289438
Jeg fået en ting som irriterer mig helt vildt.
Jeg har for 2 mdr siden fået Netflix.
Jeg bruger appen på tv og det har fungeret upåklageligt indtil for 2 til 3 uger siden.
Det der sker at når jeg vil åbne Netflix , så tår den bare og kører og der sker ingenting , det eneste som løser det er en genstart .
Jeg kører kabel.
Sidste nye firmware/software er på .
Jeg har forsøgt med at bruge ipad og så caste derfra , samme problem.
Stein
Jeg har for 2 mdr siden fået Netflix.
Jeg bruger appen på tv og det har fungeret upåklageligt indtil for 2 til 3 uger siden.
Det der sker at når jeg vil åbne Netflix , så tår den bare og kører og der sker ingenting , det eneste som løser det er en genstart .
Jeg kører kabel.
Sidste nye firmware/software er på .
Jeg har forsøgt med at bruge ipad og så caste derfra , samme problem.
Stein
20. dec 2018, 11:08
#289440
Har du prøvet at slette cachen og lukke appen ned inde i indstillinger? Det kunne måske være en løsning
Stein skrev:Jeg fået en ting som irriterer mig helt vildt.Vi oplever også lidt det samme.
Jeg har for 2 mdr siden fået Netflix.
Jeg bruger appen på tv og det har fungeret upåklageligt indtil for 2 til 3 uger siden.
Det der sker at når jeg vil åbne Netflix , så tår den bare og kører og der sker ingenting , det eneste som løser det er en genstart .
Jeg kører kabel.
Sidste nye firmware/software er på .
Jeg har forsøgt med at bruge ipad og så caste derfra , samme problem.
Stein
Har du prøvet at slette cachen og lukke appen ned inde i indstillinger? Det kunne måske være en løsning
Log ind med sociale netværk