Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Perfod
#357340
Jeg er lidt blank på det med OLED efterhånden da det er nogle år siden jeg købte mit sidste LG OLED TV .
Men jeg har valget mellem følgende 2 OLED TV , men aner ikke hvilket der er bedst af dem .
Det er begge brugte TV som men søn skal ha på sit værelse.
LG A1 55 "2021" eller LG B7 55 "2017"
Det ene er jo 4 år nyere end det andet , men tænker om B7 ikke er bedre eller er tiden løbet fra det på grund ag de mange år det efterhånden har på bagen
#357342
Den største forskel er vel, at A1 "kun" kører med en opdateringsfrekvens på 60 Hz, så hvis han gerne vil udnytte en PS5, nyeste Xbox eller en gamer-PC, søtter det sine begrænsninger.
Du skriver intet om priser, men 4 års forskel burde afspejle sig i denne...
#357343
Supergris skrev: 6. mar 2024, 17:12 Den største forskel er vel, at A1 "kun" kører med en opdateringsfrekvens på 60 Hz, så hvis han gerne vil udnytte en PS5, nyeste Xbox eller en gamer-PC, søtter det sine begrænsninger.
Du skriver intet om priser, men 4 års forskel burde afspejle sig i denne...
PT har sønnen A1 men er blevet tilbudt B7 gratis, så han ville sælge sog A1 også bruge B7eren
#357345
Perfod skrev: 6. mar 2024, 17:36
Supergris skrev: 6. mar 2024, 17:12 Den største forskel er vel, at A1 "kun" kører med en opdateringsfrekvens på 60 Hz, så hvis han gerne vil udnytte en PS5, nyeste Xbox eller en gamer-PC, søtter det sine begrænsninger.
Du skriver intet om priser, men 4 års forskel burde afspejle sig i denne...
PT har sønnen A1 men er blevet tilbudt B7 gratis, så han ville sælge sog A1 også bruge B7eren
Hvorfor sælge et tv der er 4 år nyere? Det giver ikke meget mening. Bare fordi at den hedder B i stedet for A, betyder det ikke at det er et bedre tv, når det er 4 år ældre... Jo en B er bedre end A, hvis man sammenligner to modeller fra 2023, men ikke med fire års forskel