Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#322684
bendix skrev: 19. nov 2020, 17:03 Når jeg kigger på det der "conture" eller hvordan det staves. Er det så en Beospund stage der er tilkoblet?

I så fald er fronten ret lækker i lyst eg på det billede flatpanels har i nyheden.

Kan det cover købes separat?
Ikke originalt, men det ser godt ud:
https://prestigecreators.co.uk/

#322721
Kenneth skrev:
Hej, Er der bare den mindste indikation på at det skulle blive muligt at sætte baghøjttalere til Stage? Jeg har baghøjtt. som krav, og har af samme grund måtte fravælge Stage.

Det kan du godt glemme.
Det ville kræve en anderledes platform end den, som Stage’n bygger på.
Det ville være et andet produkt, et nyt produkt.

MM
#322911
Et spørgsmål til jer, der tænker på eller måske allerede har købt det nye Beovision Eclipse MK II, har i spurgt eller måske fået en garanti for at Sound Centeret passer eller kan tilpasses med monterings interface til kommende LG GX...G11...G12.........G?.
Jeg har forstået at B&O ikke har en løsning Til Eclipse MK I, og at her er der kun C7 panelet der passer, og hvad gør man lige, når der ikke er flere af dem. Løsningen må da være monterings interface/adapter tilpasset lyd- og TV del.
#322912
Viggo Helbo skrev: 21. nov 2020, 20:08 Et spørgsmål til jer, der tænker på eller måske allerede har købt det nye Beovision Eclipse MK II, har i spurgt eller måske fået en garanti for at Sound Centeret passer eller kan tilpasses med monterings interface til kommende LG GX...G11...G12.........G?.
Jeg har forstået at B&O ikke har en løsning Til Eclipse MK I, og at her er der kun C7 panelet der passer, og hvad gør man lige, når der ikke er flere af dem. Løsningen må da være monterings interface/adapter tilpasset lyd- og TV del.
B&O kan umuligt garantere noget som helst, hvordan skal de kunne styre hvad LG laver i fremtiden??? Køb og nyd tv'et ingen kan sige hvordan fremtiden ser ud.
#322913
ClausCordsen skrev: 21. nov 2020, 09:17 Der har været rygter om en ny B&O soundbar, som man kunne koble til sine B&O surround højttalere i modsætning til Stage. Vil være fint for mig, som har anskaffet et LG GX tv, som hænger flot på væggen.
Det er jo en Eclipse soundcenter du har brug for, den kan jo alt du søger? Hvorfor tænker du ikke den vej?
#322914
Emilos88 skrev: 21. nov 2020, 20:42
ClausCordsen skrev: 21. nov 2020, 09:17 Der har været rygter om en ny B&O soundbar, som man kunne koble til sine B&O surround højttalere i modsætning til Stage. Vil være fint for mig, som har anskaffet et LG GX tv, som hænger flot på væggen.
Det er jo en Eclipse soundcenter du har brug for, den kan jo alt du søger? Hvorfor tænker du ikke den vej?
Pga de 30.000kr's forskel så tror jeg også flere andre ønsker den vej med en Stage med wisa.
Jeg er glad for min Stage men en fremtidig tilføjelse af flere kanaler havde været super.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 15