Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#315508
I følge HDTV-test skulle det være foden. Blank/ sort osv. Ikke noget teknisk. :)
#315514
bendix skrev: 12. maj 2020, 11:28
Torben Rasmussen skrev: 12. maj 2020, 11:25 Det må blive en teoretisk øvelse for jeg har ikke noget der tage imod DTS:X andre steder i kæden.
Ok er der mulighed for DTS-MA så, hvilket de fleste Blu Ray skiver benytter?
Da den her blev lidt for specifik ift. at komme med i selve testen, så er her hvad jeg fandt i menuerne fra Sony ang. DTS. Selve teksten ligner noget der er maskinoversat, og det står principelt ikke noget om MA, men blot passthrough af DTS. Som nævnt, så har jeg intet lyd-udstyr, som er DTS-kompatibelt, så jeg kan ikke teste hvad det konkret betyder.
Billede
#315604
Torben Rasmussen skrev: 8. jun 2020, 07:58
bendix skrev: 12. maj 2020, 11:28
Torben Rasmussen skrev: 12. maj 2020, 11:25 Det må blive en teoretisk øvelse for jeg har ikke noget der tage imod DTS:X andre steder i kæden.
Ok er der mulighed for DTS-MA så, hvilket de fleste Blu Ray skiver benytter?
Da den her blev lidt for specifik ift. at komme med i selve testen, så er her hvad jeg fandt i menuerne fra Sony ang. DTS. Selve teksten ligner noget der er maskinoversat, og det står principelt ikke noget om MA, men blot passthrough af DTS. Som nævnt, så har jeg intet lyd-udstyr, som er DTS-kompatibelt, så jeg kan ikke teste hvad det konkret betyder.
Billede
Tak- det ser lovende ud.