Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lindegaard
#313522
Er der nogen der har oplevet lignende?
Det er lidt tilfældigt når det opstår, og ikke hver dag..

Skærmen er en LG.

Har skiftet kabel.

Tænker om det i virkeligheden er skærmen/panelet fremfor et dårligt signal..Billede

Sendt fra min SM-G975F med Tapatalk


Senest rettet af lindegaard 30. apr 2020, 21:54, rettet i alt 1 gang.
Af lindegaard
#313532
Kort og godt får fat på en tekniker fra YouSee

Sendt fra min SM-G975F med Tapatalk

Af Supergris
#313535
Der er højst sandsynligt ikke brug for nogen tekniker, blot et ordentligt kabel med ordentlige stik.
Digitale signaler er langt mere følsomme for støj end analoge...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#313544
Jeg ville også live fejlsøge lidt selv først. Prøv at trække er kabel fra første stik i huset hen til TVet først.

Har du en antenneforstærker på?
Af Beckham
#313561
jesperb-64 skrev: 1. maj 2020, 01:00 Det skal nok virke, men er lidt nysgerrig at du bruger en hel linje på at skrive det er sendt Tapatalk?
Tror det er noget som sker helt af sig selv. Har også set tekster ala "Denne besked er sendt fra Android telefon....".
Brugeravatar
Af bbplayer
#313567
Her ser jeg sådanne billede når kort og sat modtager er ude af sync, så falder billede ud på den måde, og kommer igen kort efter. Så en sync af dekodning af billede og ikke noget kabel / signal problem her.
Af lindegaard
#313612
Så tror jeg 'signatur' problemet blev rettet

Det var automatisk.

Er på vej efter et ordentligt skærmet kabel as we speak.

Jeg er på første stik.

@bbplayer kender jeg fra min tid på parabol.
Men nu er det YouSee der fører signal ind her, naboens virker fint, så nok her på matriklen der er et dårligt kabel.. jeg tester det senere
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#313629
YouSee skal jo levere tilstrækkelig signal på første stik, så hvis der ikke er en fordeler foran et sted, så er det naturligvis begrænset hvor meget du kan gøre selv.