Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#311538
Tak Henrik og Zion for gode, men også lidt dyre råd. Ser ud som om LG ikke prioriterer LCD segmentet, men vil helst have 49 tommer og jeg er klart mere pris-sensitiv end jer (og villig til kvalitetskompromis), ikke mindst i disse tider. Ser også at Power i næste uge har en Panasonic 49GX525E til kun 2229,- men sikkert dødt operativsystem og lidt tykkere rammer, selvom det er et velrenommeret mærke. Tror jeg prøver mit LG der er jo trods alt returret.
#311539
Det Panasonic kunne også være et godt bud, ikke mindst til prisen, men hvorfor spørge om råd her på sitet, når du alligevel vælger din første indskydelse ?
#311571
Ser spændende, men va panel giver måske problemer med betragtningsvinkel, som er vigtigt for mig. Har nu købt LGen som har ok betragtningsvinkel men og må sige billedkvaliteten nok er det samme som mit 5 år gamle Sony. Havde forventet mere, men var selvfølgelig advaret. Godt smart system. Hvis jeg ikke havde sat det hele op havde jeg nok returner den, men for kr 2550 er det ok. Tak for hjælpen
#311592
Ja, havde den været på markedet til en nogenlunde pris (7.000 som LG B9) havde jeg nok været villig til at slå sparegrisen helt i stykker. Men nu kan jeg vente et par år og ser om den ikke også kommer ned i rimeligt niveau. PS: Efter jeg har slået local dimming fra på mit LG er kvaliteten blevet bedre (uden at være perfekt). Utroligt at de lægger en feature på et tv der direkte ødelægger oplevelsen. Der kom simpelthen en stor hvid lyssøjle op fra bunden når der var noget hvidt på skærmen, inkl. undertekster.