Nu skrev jeg heller ikke med support for at finde ud af om jeg kunne udnytte det, for hvis jeg skulle udnytte det, var det for at købe er stort OLED, hvilket ville bevirke jeg skulle købe 3 endnu større, og jeg får sgu nok ikke konen med på en tvivlsom fidus hvor der er i omegnen af 100.000 ude at svømme
Men jeg synes da det var interessant at undersøge hvordan de ville forvalte det her tilbud, når nu folk havde så mange spekulationer omkring det.
Når det så er sagt, så ville jeg næppe have de store skrupler med at udnytte deres tilbud, stod jeg og manglede en mindre ting, sådan som de slår plat på folk. Jeg har selv arbejdet i en af de store elektronikkæder, og kender alle de der plattelslager-tricks, så ville aldrig have ondt af dem
Sjovt nok havde jeg mange tilbagevendende kunder, fordi jeg var for dårlig til at slå plat, men i stedet var totalt reel, og nogle gange endda sendte dem til konkurrenten hvis vores priser eller produkter var ringe. Det tror jeg faktisk vandt mig så mange trofaste kunder der kom igen, så det kunne betale sig, fordi de vidste hvis jeg sagde tilbuddet var godt, så var det sandt. Tænker den slags burde kunne bedre betale sig i det lange løb, i stedet for den sløje moral de har i dag?