15. nov 2019, 13:42
#305402
Jeg skrev til DR på linket længere oppe i denne tråd og har netop fået følgende svar fra DR (har ikke selv testet endnu):
Hej Søren
Tak for din henvendelse om HbbTV.
Vi beklager meget at der er fejl på HbbTV. Vi er i dialog med de forskellige tv-leverandører for at få løst fejlen.
På Samsung TV har vi sammen med Samsung fundet frem til en midlertidig løsning:
OBS: Før du prøver nedenstående, skal du slukke for strømmen til dit TV og lade det stå uden strøm i 30 minutter.
Herefter kan du prøve om nedenstående midlertidige løsning virker på dit tv:
Tænd for dit tv
Gå ind på Ultra kanalen (tv kanalen)
Vent til DRTV logoet kommer frem nede til højre
Klik på den røde knap
Inde på HbbTV skal du nu vælge "Forside" ved at klikke på den gule knap
Nu er du inde på HbbTV
Vi arbejder på at få løst problemet på alle tv-mærker.
Med venlig hilsen
Søren Jensen
Programservice
Hej Søren
Tak for din henvendelse om HbbTV.
Vi beklager meget at der er fejl på HbbTV. Vi er i dialog med de forskellige tv-leverandører for at få løst fejlen.
På Samsung TV har vi sammen med Samsung fundet frem til en midlertidig løsning:
OBS: Før du prøver nedenstående, skal du slukke for strømmen til dit TV og lade det stå uden strøm i 30 minutter.
Herefter kan du prøve om nedenstående midlertidige løsning virker på dit tv:
Tænd for dit tv
Gå ind på Ultra kanalen (tv kanalen)
Vent til DRTV logoet kommer frem nede til højre
Klik på den røde knap
Inde på HbbTV skal du nu vælge "Forside" ved at klikke på den gule knap
Nu er du inde på HbbTV
Vi arbejder på at få løst problemet på alle tv-mærker.
Med venlig hilsen
Søren Jensen
Programservice