Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af allankvist
#22472
Jeg Skal ha købt noget antennekabel og vil lige høre om hvor vigtig kvaliteten er Evt. om man bør holde sig fra bilka, biltema og lignende
Brugeravatar
Af Montago
#22730
Køb det førse og bedste og billigste Antenne kabel du kan få - Antenne kabel er per definition afskærmet og du vil ikke opleve forskel på dyrt og billigt...

det er kun hvis designet på selve kablet er pænere du skal ofre penge for dyrt kabel 8)


my 2 cent
Brugeravatar
Af azrael
#22736
Tja, jeg må erkende, at jeg for ikke så længe siden købte noget halvdyrt antennekabel med afskærmning osv. fra Clicktronic grundet store problemer med Stofa her i Århus (alle signaler fra ca. 500MHz og opefter står som l...). Overraskende nok var billedet med det kabel faktisk endnu ringere end det over 20 år gamle generiske kabel jeg havde (og stadig har) liggende.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#22748
Der er nu altså forskel på antennekabel. Jeg har 2 versioner liggende og den billige kan ikke bruges til vores stue-TV pga. støj, så der måtte vi ud og købe noget der var ordenligt afskærmet.
Brugeravatar
Af Montago
#22795
For lige at spæde op i hele Dyrt vs Billigt snakken...


da jeg flyttede ind fant jeg ud af at jeg havde 38 TDC kanaler via kabel...

jeg gik derfor ud og købte et 10 meter MONSTER kabel - da det jo er så godt så godt... jeg kunne derefter ikke modtage mere end 19 kanaler hvor mange af dem var fulde af støj...

jeg gik tilbage til butikken og byttede ned til et Hama 20 meter kabel og kunne igen se alle 38 kanaler i sprød kval...

så meget for guldstik O_O HAHAHA