Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stanley'Jr
#20493
Fik min dejlige samsung LE40M87 hjem igår. et par dage forsinket men ellers ingen problemer.

Efter jeg har fået pillet lidt ved den, står den nærmest perfekt. OG DET MED ET ANALOGT SIGNAL !!!

Kan ikk vente med at se den med en selctor!

Der er kun et problem, kan ikke få PIP frem ? Hvordan gør man det ?

Udeover dette, kan jeg helt klart anbefale den. blink
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#20497
Jeg har modellen til test for Flatpanels lige nu, og jeg kan godt forstå du undrer dig.

På den analoge antenne er PIP ikke mulig. Hvis jeg slår over på vores DVB-S tuner, som sidder på Scart, så kan jeg køre PIP med f.eks. komponent, men man er meget afskåret på lige dette punkt. Det er f.eks. ikke muligt at benytte HDMI, PC eller noget andet.
Af ab_kallenbach
#20692
Det lyder meget spændende, at M87 er inde til test! Jeg glæder mig meget til at læse den. Har du en idé om, hvornår testen er klar?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#20693
Der går nok et lille stykke tid - Rasmus er taget på ferie - men vi kan afsløre at Samsung har forbedret sig markant i forhold til deres tidligere M-versioner.

Den model Rasmus har kigget på er 46" versionen som er identisk med 40" og 52" versionerne, men ikke 32" og 37" versionerne idet disse har et andet panel og mangler Super Clear teknologien (blank overflade på selve panelet).
Af Jørgensen73
#20694
Er er stor forskel på panelerne?