Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af træmanden
#20457
NEJ! har endnu ikke set nogen. Fladskærm kræver som minimum et digitalt signal ;)
Af mfrisch23
#20469
Hmm... Er der så nogen idé i at skifte sit gamle 28" kæmpeklods ud hvis man har tdc kabel
Brugeravatar
Af azrael
#20474
Der er plasma, men selv plasma stiller en del krav til kvaliteten af dit (analoge) signal. Ellers står den, som træmanden ganske rigtigt skriver, på digitalt signal via (i dit tilfælde) Selector. Heldigvis for dig er det rimeligt billigt at få digitalt signal via TDC. Kortgebyret er kr. 200 per år, og dekoderne kan vist erhverves rimeligt billigt via bl.a. www.dba.dk.
Af Kox
#20475
Altså med fare for virkeligt at få nogen over nakken...

Jeg købte for en måned siden et Panasonic px70 plasma tv i størrelse 37" og ville også have købt Selector, da jeg havde hørt at det analoge signal vil være ubrugeligt... Jeg er dog FULDT tilfreds med billedkvaliteten på det analoge signal, og har droppet ideen om Selector.
Af mfrisch23
#20485
Tak for dit svar Kox...

Så er jeg mere rolig, så jeg vil fortsætte min søgen :)
Af Kox
#20515
Det kan jo også bare være at jeg er svineheldig med kvaliteten af antennesignalet til min lejlighed. Sådan baseret på kvaliteten af ejendommen og dens vedligeholdelse generelt er det sikkert ikke noget de har gjort noget særligt ud af ;o)

Eller også er jeg bare ikke så nørdet som mange andre her på stedet...

Eller PX70 er pisse godt...