Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hiawatha
#20221
Hej jeg er den lykkelige ejer af et Panasonic LCD TX32LXD700, men jeg kan virkelig se at det ikke nytter med det her analog signal og vil derfor gerne have et digitalt signal, men hvad skal jeg vælge til dette fjernsyn? Jeg har TDC kabeltv.

Skal jeg vælge en digital modtager til dette fjernsyn og så evt. til de andre fjernsyn i huset eller kan det betale sig at købe en selector, kan jeg så nøjes med denne til alle fjernsyn?.. eller hva gør man?

OG bliver billedekvaliteten forbedret betydeligt på mit fjernsyn med digitalt signal, for det her analoge er ikke noget at råbe hurra for på mit VIERA Panasonic fjernsyn her :( .. ??
Brugeravatar
Af pdrhan
#20222
hiawatha skrev:Hej jeg er den lykkelige ejer af et Panasonic LCD TX32LXD700, men jeg kan virkelig se at det ikke nytter med det her analog signal og vil derfor gerne have et digitalt signal, men hvad skal jeg vælge til dette fjernsyn? Jeg har TDC kabeltv.

Skal jeg vælge en digital modtager til dette fjernsyn og så evt. til de andre fjernsyn i huset eller kan det betale sig at købe en selector, kan jeg så nøjes med denne til alle fjernsyn?.. eller hva gør man?

OG bliver billedekvaliteten forbedret betydeligt på mit fjernsyn med digitalt signal, for det her analoge er ikke noget at råbe hurra for på mit VIERA Panasonic fjernsyn her :( .. ??
Du får helt KLART et perfekt signal med selector - men forstår ikke du har dårligt signal , jeg har selv TDC kabeltv og et Panasonic Viera TH42PV60EH plasma skærm - og uden selector tændt er der sgu perfekt billede på , og skarpere endnu med selector - hvis jeg var dig ville jeg købe den - fås billigt på dba og årligt kortgebyr på 199kr hos tdc
Af hiawatha
#20223
billedet er os ok, men det er meget grynet over hele kanallinjen, hvor det specielt er DR1 som halter meget. Men det skal vel være digital signal til sådan et godt TV?..

Jeg må se hva sådan noget Selector koster så..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#20224
http://privat.tdc.dk/tv/selector/
Hvis du vil betale for en af de andre pakker ud over de gratis kanaler såsom DR1, TV2 og DR2 så kan den fås for 295 kr. plus det som en programpakke nu lægger oveni.
Af andmm
#20225
Ved juletid kommer nogle nye modeller fra samsung med bl.a. harddisk og hdmi som tilmed kan modtage HD materiale.
Af Jørgensen73
#20526
HVis man har tdc kabeltv, hvor mange af de almindelige kanaler er det så lige der sender i HD?

Men man kan selvfølgelig købe nogle af de enkelte satelitkanaler der har det til, men det begynder at løbe op....
Brugeravatar
Af azrael
#20529
Ingen almindelige kanaler sendes i HD, men Selector HD kan klare begge dele, så man er "fremtidssikret" (og det er man jo nok ikke alligevel så).
Af Løvring
#20554
Jeg har snakket tdc idag og til sep. komme der en ny Sleector (harddisk rec.) som du kan bruge på flere forskellig fjermsyne og se forskellig kanaler samtidig. Til kampagne pris... :)