Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bloch
#164667
Hej :)!
Jeg har kigget snart alle forhandlere igennem, men kan ikke finde et tv møbel i de mål jeg leder efter... så ville høre om der er nogen der har erfaring med steder hvor man kan få lavet tv møbler i specifikke mål ? evt. en møbelsnedker el.lign.
det skal selvfølgelig være pænt håndværk, men uden at vi rammer nogle tårnhøje priser, bor desuden i hovedstadsområdet så har ikke mulighed for at tage alt for langt for at få noget lavet :)

håber der er nogen der kan hjælpe :)
Hilsen Jonas
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#164669
Din ide om tårnhøje priser er måske ikke den samme som andres. Et beløb ville måske hjælpe lidt. Selvgjort lyder dog som vejen frem.
Af Bloch
#164671
altså jeg regnede med at kunne gøre det for en 2.000 til en 4-5.000 max, men ved ikke om det kan gøres inden for det budget :)? .. eller er det helt ved siden af ?
Af Boost
#164677
Måske du skulle skrive dine mål også.
Hvis det kun skal være 1 meter bredt er det jo billigere end 2 meter.
Af Bloch
#164687
godt ord igen :P - finder lige målene frem når jeg kommer hjem senere idag :)
Af Waade1234
#164765
Hvis du skal ha det du har beskrevet lavet hos en snedker og i massiv eg, så ville jeg lægge et nul til dine priser...

Kig evt. På Montana, tror deres mål ligner dine lidt...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#164768
Alene materialerne vil beløbe sig til 2-4.000 kr. hvis vi snakker massiv eg. I disse længder skal du ud og købe bordplade-træ og det er ikke billigt.
Af Kaptajn Krogh
#164780
Hej er ny her på siden. Men har fulgt med på sidelinien i et stykke tid. Nå men til sagen.
I forbindelse med indkøb af mit eget nye tv forelskede jeg mig i et mærke som hedder Clic. De laver nogle voldfede modul møbler(IMO). Men de havde lagt målene op på deres hjemmeside, så jeg byggede sgu lortet selv. Jeg er selvfølgelig tømrer, så det tog ikke mig særlig lang tid at lave sådan et møbel selv.

Køb en 22mm mdf plade, lav dit møbel og få en auto-/industri- Lakerer til at male det. Hvis du VIL have det i egetræ, så køb egetræs bordplader i Ikea og brug dem. Massive egeplanker koster kassen !

Skriv endelig til mig herinde, kommer gladeligt med lidt råd og vejledning til dit byggeprojekt :-) Alting bliver også lige lidt federe når man har lavet det selv !

Krogh