Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lukasiewicz
#55646
Hej

Har købt et Philips 42PES0001H, det var designet og konceptet men tilslutnings hub’en der var begrundelsen for mit valg.

Nu skal jeg så finde mig en BluRay afspiller til max kr3000,- og hvad skal jeg så vælge?

Jeg har kikket på Philips BDP7200, da tingende meget gerne må passe sammen og fordelen ved at begge ting kunne benytte samme fjernbetjening.
Det er ikke et must at det bliver en Philips, men er der den store forskel på de forskellige mærker når man ligger omkring de kr3000,-?

Er der nogle der har et bud på en go BluRay afspiller?

Kan man få BluRay afspiller med HHD optager?

/Lukasiewicz
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#55647
Jeg tror Panasonic lancerer nogle afspillere med HDD optager, men pt. mener jeg ikke at du kan få en.

Så vidt jeg har læst mig til, så er Philips' Blu-Ray afspillere ikke noget at råbe op om. I 3000 kr. klassen er det vist afspillere som Sony S350 og S550 eller Panasonic BD35 og BD55 der anbefales.
Af Lukasiewicz
#55651
Tak for et hurtigt svar!

Så er jeg mest til Sony S550 :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#55652
Jeg er også selv ret begejstret for Sonys modeller. Den primære forskel mellem S350 og S550 er vist den indbyggede DTS-HD dekoder. Hvis du har et anlæg der kan dekode DTS-HD, så kan du godt nøjes med S350. Så vidt jeg er orienteret så har Sony udsendt opdateringer, der gør S350 i stand til at vise Blu-Ray Live.

Menusystemet på S-modellerne er desuden i stil med PS3-konsollens, hvilket er et stort plus i min bog. Det er lækkert at navigere i. Måler man på størrelsen af afspilleren, så fylder S350/550 også betydeligt mindre end Panasonics modeller.