Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af glad
#27793
Hejsa alle sammen! Skal til at købe et Samsung LE40M87BD tv og vil købe en 1080p afspiller samtidigt.
Nu tror jeg valget står mellem Samsung BD-P1400 eller en PS3. De koster ca det samme, men er lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge. PS3'en har en konsol også hvilket jo er ret nice, men gør det at den ikke kan spille de forskellige lydsystemer og/eller giver den dårligere billed.

Håber nogen kan give mig en hånd her!

Mvh Emil
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#27815
PS3 er faktisk en af de bedre BluRay afspillere. Hvis du vil have en konsol samtidigt så er det ikke et dårligt valg, men husk på at den har en ret kraftig blæser. Jeg husker ikke om 40 GB versionen har fået rettet op på blæserstøjen.
Af glad
#27833
cool mange tak! en ps3 er købt :P
Af noel.dk
#33629
yakken skrev:PS3 er faktisk en af de bedre BluRay afspillere. Hvis du vil have en konsol samtidigt så er det ikke et dårligt valg, men husk på at den har en ret kraftig blæser. Jeg husker ikke om 40 GB versionen har fået rettet op på blæserstøjen.
Jeg ved godt det er en ældre tråd, men vil blot tilføje at man ikke umiddelbart ligger mærke til blæseren på 40GB versionen af PS3 ved alm. brug, altså med "lyd" på. Muter du tv'et i en stille stue vil den naturligvis kunne høres - men ikke noget der genere mig der ellers er meget opmærksom på støj.