Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jng
#170231
Rene skrev:det man optager og gemmer på samsung hdd. kan man se det på andre tv ?
Uha, uha. Og Danmark skal leve af viden fremover. Det kommer aldrig til at gå.
Af Rene
#170232
hvorfor jeg spørg, nogle hdd optager har pvr. som er et kodet signal, og nogle hdd optager kan kun vise det man har optaget, på det tv man optog fra. har jeg fået at vide, og det har jeg lidt svært ved at tro på. så derfor ville jeg lige høre andres mening
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#170233
Nej, du kan ikke bruge indhold optaget på ét TV på et andet TV. Det er krypteret og kan kun afspilles dér hvor det er optaget.
Brugeravatar
Af MigSelv
#170240
Vil det også gælde BD-8900N? Denne er udstyret med separate tunere, og er ikke afhængig af usb optagelse via tv'ets tuner.
Trådstarter er ikke særlig specifik omkring hdd fra Samsung, kan være ovennævnte, eller som usb hdd.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#170243
I princippet bør det gælde alle optagere. Da der optages digitalt må der ikke være mulighed for at dele optagelser.
Af nesager
#170246
Torben Rasmussen skrev:I princippet bør det gælde alle optagere. Da der optages digitalt må der ikke være mulighed for at dele optagelser.
Hvis det er en extern box Samsung / Humax kan det lade sig,når det er med intern harddisk.
Mvh.