Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Palle-Hollensen
#86686
Hej.

Jeg modtager signal fra Dansk Kabel TV, i denne forbindelse vil jeg lige høre, om det er okay at købe en Panasonic DMR-EH49EC-K recorder, eller er der andre, som er bedre i samme prisklasse?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#86687
Sender de deres signaler videre i analog version også? Hvis ikke, så vil du ikke få meget ud af den optager, da kun kan modtage PAL (dvs. analogt SD signal). Uanset hvilken optager du vælger i dag, så vil du komme ud for, at du kun kan programmere optagelser via et analogt signal - der findes desværre ikke dedikerede optagere, der kan optage MPEG4 signaler herhjemme.

Så vidt jeg kan se, så leveres signalet fra Yousee, dvs. du kan i stedet leje deres boks, som er i stand til at optage. Det koster dig dog et fast beløb hver måned plus udgift til deres Yousee Plus kort.
Af Palle-Hollensen
#86689
[quote="yakken"]Sender de deres signaler videre i analog version også? Hvis ikke, så vil du ikke få meget ud af den optager, da kun kan modtage PAL (dvs. analogt SD signal). Uanset hvilken optager du vælger i dag, så vil du komme ud for, at du kun kan programmere optagelser via et analogt signal - der findes desværre ikke dedikerede optagere, der kan optage MPEG4 signaler herhjemme.

Så vidt jeg kan se, så leveres signalet fra Yousee, dvs. du kan i stedet leje deres boks, som er i stand til at optage. Det koster dig dog et fast beløb hver måned plus udgift til deres Yousee Plus kort.[/quote]

Jeg snakkede med et medlem af bestyrelsen fra min antenneforening, og han sagde, at vi modtager analogt TV-signal.
Af Palle-Hollensen
#86691
Er det HD-størrelsen, der er forskellen på Panasonic DMR-EH49EC-K og Panasonic DMR-EH59EC-K?
Synes nemlig der står noget andet inde på pricerunner.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#86695
Som udgangspunkt bør du nok regne med hvad Panasonic selv skriver.