Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#84829
Da jeg skulle have hjælp til at finde et nyt TV blev Panasonic TX-P42X10Y anbefalet herinde, og det køb har jeg bestemt ikke fortrudt :)

Så nu er jeg tilbage med håbet om at i kan hjælpe/guide mig i den rigtige retning.

Denne gang ønsker jeg at finde en Harddisk/dvd optager som gerne skulle fungere med mit tv-signal og panasonic tv. Kan se at yousee har noget som hedder TV aktiv og at en harddisk optager derfor "måske" snart kan blive overflødig, men der går vil lidt endnu? :)

Håber i har nogle gode forslag O_O
Af dkscan
#84853
Der findes ingen DVD-recordere på markedet, der kan anvendes til digitalt tv fra YouSee. Bedste bud er at droppe DVD-funktionaliteten og anskaffe en Samsung-boks med harddisk fra YouSee.

YouSee's tv-arkiv kan ikke erstatte en optager. Først og fremmest fungerer det stadig kun på DR's kanaler og ydermere kun for de udsendelser, som DR selv har produceret. Alt hvad der hedder udenlanske film, serier mv. er altså ikke tilfængelige i tv-arkiv og bliver det næppe, da det vil kræve specielle rettigheder.
Af RP78
#84970
Hej dkscan, og tak for svar.

En Samsung Harddisk boks lyder som en god ide, men skal den købes/lejes hos YouSee? Kan du evt. anbefale en bestemt model? :)
Af dkscan
#84993
RP78 skrev: En Samsung Harddisk boks lyder som en god ide, men skal den købes/lejes hos YouSee? Kan du evt. anbefale en bestemt model? :)
YouSee har 3 bokse på programmet:
HD-boks med harddisk til 2695,-
HD-standardboks (uden harddisk) til 1695,-
Standardboks til 495,-

Førstnævnte kan lejes for 89,- pr. måned hvilket inkluderer korfafgift, så man får adgang til alle faciliteter eksempelvis start forfra og tv-arkiv.

Se evt. mere på http://yousee.dk/publish.php?dogtag=ktv ... eksi_dpris