Log ind med sociale netværk
25. okt 2017, 18:25
#259619
Er der en der ved hvordan man kommer ind i secret menu ?
Der hvor man bla kan se hvor mange timer det har kørt .
Jeg har Googlet det , men kan ikke få det til at virke.
Stein
Der hvor man bla kan se hvor mange timer det har kørt .
Jeg har Googlet det , men kan ikke få det til at virke.
Stein
26. okt 2017, 00:17
#259644
Swingking skrev:Nogle som ved om det er Android 7.1 versionen?Mit gæt ville være nej, for da de tog skridtet til Marshmallow, stod det eksplicit i noterne.
26. okt 2017, 17:10
#259697
Jeg er ved at installere nu. Kommer med update når den er færdig. Eller død.
26. okt 2017, 18:30
#259707
Nå, det var 3.885 jeg fik ned. Latterligt at de ikke kan vise versionen før man downloader.
26. okt 2017, 23:04
#259713
Swingking skrev:Hvad vil du da i den menu ?Man kan se hvor mange timer tv har kørt
31. okt 2017, 11:22
#260006
kører du med den router som du fik med, da du købte dit bredbånd? Eller har du selv været ude og investere i en anden model?
Vi kører pt. med den router som vi fik med til vores Telenor bredbånd, men jeg har kig på en TP-Link Archer C2600. Men det vil måske ikke gøre en forskel, så?
Jeg har efter en fabriknulstilling, holdt logbog og der er efterhånden en del punkter på - dog gengangere. Så jeg har samlet lidt til bunke efterhånden.
Ellers må jeg ofre de 100,- og så gå videre med det.
Stein skrev:Hej Stein,mhras skrev:Hejsa.
Jeg opretter en sag nu hos Sony. Jeg er SÅ træt af at TV'et hele tiden ryger af og på vores wifi. Vores PS4 og vores mobiler kører helt fint og falder ikke af.
Jeg bliver så træt....
Jeg har forsøgt med at oprette en sag ved Sony , og de sendte en mand ud , som lavede en masse hokus pokus og det hjalp , i en måned .
Jeg er så træt af Sony support , de er til at lukke op og skide i .
De kan eller vil ikke tage problemer alvorlige og gøre noget ved det.
Min router står 90 cm fra tv og det har kørt upåklageligt på wifi i en måned , efter opdatering , og nu er problemet der igen.
Stein
kører du med den router som du fik med, da du købte dit bredbånd? Eller har du selv været ude og investere i en anden model?
Vi kører pt. med den router som vi fik med til vores Telenor bredbånd, men jeg har kig på en TP-Link Archer C2600. Men det vil måske ikke gøre en forskel, så?
Jeg har efter en fabriknulstilling, holdt logbog og der er efterhånden en del punkter på - dog gengangere. Så jeg har samlet lidt til bunke efterhånden.
Ellers må jeg ofre de 100,- og så gå videre med det.
31. okt 2017, 13:20
#260013
Hej alle
jeg har 55x8505C. jeg er overordnet rigtig tilfreds det eneste der genere mig kraftigt er at når jeg ser HDR på netflix så ændre billedet sig fra mørkt til lyst løbende når serien vises. jeg har prøvet alle mulige forskellige ændringer som jeg kan google mig til men fejlen er der stadig. Er der nogen der har haft samme oplevelse og evt. kan hjælpe?
På forhånd 1000 tak
mvh
Søren Bundgaard
jeg har 55x8505C. jeg er overordnet rigtig tilfreds det eneste der genere mig kraftigt er at når jeg ser HDR på netflix så ændre billedet sig fra mørkt til lyst løbende når serien vises. jeg har prøvet alle mulige forskellige ændringer som jeg kan google mig til men fejlen er der stadig. Er der nogen der har haft samme oplevelse og evt. kan hjælpe?
På forhånd 1000 tak
mvh
Søren Bundgaard
31. okt 2017, 14:01
#260018
Jeg har droppet de indbyggede apps og bruger min ATV 4K i stedet. Så hopper den ikke over i HDR. Sony havde ellers lagt muligheden for at slukke for HDR ind i de nyere generationer, men jeg mener ikke at den option er kommet med på X85C (har ikke tjekket seneste opdatering).
31. okt 2017, 14:10
#260019
Jeg er rigtig glad for Android Tv og Apple bliver Aldrig en mulighed Jeg elsker rumvæsner
Torben Rasmussen skrev:Jeg har droppet de indbyggede apps og bruger min ATV 4K i stedet. Så hopper den ikke over i HDR. Sony havde ellers lagt muligheden for at slukke for HDR ind i de nyere generationer, men jeg mener ikke at den option er kommet med på X85C (har ikke tjekket seneste opdatering).Hmmm ok. men på den anden side så vil jeg jo gerne se det i HDR. Så det er heller ikke vejen frem for mig.
Jeg er rigtig glad for Android Tv og Apple bliver Aldrig en mulighed Jeg elsker rumvæsner
31. okt 2017, 15:36
#260026
jeg får også helt lyst til at droppe de indbyggede apps og så købe et ATV - lyder som en god løsning.
Jeg får også lyst til at købe en ny router så TV'et forhåbentlig bliver ved med at forblive på nettet.
Men på den anden side, så har jeg heller ikke bare lyst til at sige "pokkers også - pyt med det". For jeg gav mange penge for TV'et og når det så ikke magter opgaverne, så bliver jeg en kende irriteret på Sony som ikke har leveret et produkt som virker efter hensigten.
Det minder efterhånden om Tele2 den gang jeg arbejde der. Der udsendte de Freeway (bredbånd og telefoni i ét!) - men uden rigtigt at have testet det. Det var en pinlig affære....Mon Sony også har det på den måde?
Så kom jeg af med lidt galde - det var rart!
(Og det var ikke ment som et angreb på dig eller dit indlæg, Torben. Det fik mig blot til at tænke!)
Torben Rasmussen skrev:Jeg har droppet de indbyggede apps og bruger min ATV 4K i stedet. Så hopper den ikke over i HDR. Sony havde ellers lagt muligheden for at slukke for HDR ind i de nyere generationer, men jeg mener ikke at den option er kommet med på X85C (har ikke tjekket seneste opdatering).Hej Torben,
jeg får også helt lyst til at droppe de indbyggede apps og så købe et ATV - lyder som en god løsning.
Jeg får også lyst til at købe en ny router så TV'et forhåbentlig bliver ved med at forblive på nettet.
Men på den anden side, så har jeg heller ikke bare lyst til at sige "pokkers også - pyt med det". For jeg gav mange penge for TV'et og når det så ikke magter opgaverne, så bliver jeg en kende irriteret på Sony som ikke har leveret et produkt som virker efter hensigten.
Det minder efterhånden om Tele2 den gang jeg arbejde der. Der udsendte de Freeway (bredbånd og telefoni i ét!) - men uden rigtigt at have testet det. Det var en pinlig affære....Mon Sony også har det på den måde?
Så kom jeg af med lidt galde - det var rart!
(Og det var ikke ment som et angreb på dig eller dit indlæg, Torben. Det fik mig blot til at tænke!)
Log ind med sociale netværk