Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RuneDJ
#166536
Jeg har lavet en app til at afspille DR NU på et LG TV.

Den kan hentes her:
http://90.185.152.76

For at bruge den skal den unzippes til roden af en usb-nøgle der er formateret i FAT-format.

På TV'et skal du:
1. Indsætte usb-nøglen.
2. Ind under LG apps.
3. Logge ind
4. Tryk på gul knap for at komme ind under 'mine programmer'
5. Tryk på P-nedad for at bladre til næste side.
6. Der skulle nu være et DR Nu Player icon.

Mvh
Rune Dahl Jørgensen
Senest rettet af RuneDJ 16. aug 2012, 20:38, rettet i alt 1 gang.
Af lgowner
#166563
den må da testes :)

nok et godt alternativ til HbbTV
Af lgowner
#166565
virker 99% fint.

der er en del hakken på kanalerne, går ud fra det er noget buffer som ikke er helt på plads.

man skal også være opmærksom på at USB2 porten er den som virker, USB1 kan man ikke bruge, så ser den ingen apps på LW modellerne.
Af quinty
#167110
Hej Rune.

Super initiativ håber virkelig at vi kan få dette til at virke.
Kunne ikke få det til at virke i går men har på fornemmelsen at der var knuder på min internet forbindelse ellers vender jeg tilbage. Hver gang jeg startede en video så stod den bare et stykke tid og arbejdede hvorefter den meldte fejl.

Håber at se flere udvidelser fra dig eller at os med LG tv kan være sammen om at lave flere. Er i hvert fald meget interesseret i en bonanza app også :)

Med venlig hilsen
Jens
Af mafiosoking
#167562
linket er nede, ville rigtigt gerne teste, så håber det kommer online igen 8)
Af lgowner
#167589
mafiosoking skrev:linket er nede, ville rigtigt gerne teste, så håber det kommer online igen 8)
så er den her
Af mafiosoking
#167599
Jeg takker, men kunne desværre ikke få det installeret. jeg har LG HX906SB hjemmebio og har fulgt din guide til punkt og prikke men når jeg er inde under my apps er der kun søg, lg apps og home og en masse tomme pladser.

men tak alligevel
Af nicolai20
#169363
Nu fik jeg endeligt også prøvet app'en og den fungere fantastisk (LW650). Det er det mest brugbare der er lavet til LG's smart platform. Så jeg håber virkeligt at du finde på at lave andre apps.

Tak for det store arbejde du har lavet.
Af mbm
#171660
den dukker ikke op hos mig !:( !:(
Af lgowner
#171661
mbm skrev:den dukker ikke op hos mig !:( !:(
det er vigtig at du gør som forklaret og bruger USB2 på port nyere tv, og oveni brug kanal+/- til at rykke mellem siderne, så ser du nok den app.
Af mbm
#171668
lgowner skrev:
mbm skrev:den dukker ikke op hos mig !:( !:(
det er vigtig at du gør som forklaret og bruger USB2 på port nyere tv, og oveni brug kanal+/- til at rykke mellem siderne, så ser du nok den app.
Jeg kan ikke benytte USB2 da det er den jeg skal bruge til wifi-donglen :(
Af lgowner
#171684
mbm skrev:
lgowner skrev:
mbm skrev:den dukker ikke op hos mig !:( !:(
det er vigtig at du gør som forklaret og bruger USB2 på port nyere tv, og oveni brug kanal+/- til at rykke mellem siderne, så ser du nok den app.
Jeg kan ikke benytte USB2 da det er den jeg skal bruge til wifi-donglen :(
for at se det virker så kan man vel undtagelsesvis. så kan du bagefter hitte ud af hvordan du får begge tilsluttet uden service menu hack, så den klarer en hub :) (måske er det så allerede aktiveret)
Af pgl
#171689
Bliver appen installeret på tv'et eller bliver USB-nøglen nød til at blive siddende i USB porten, så længe man vil have adgang til appen?
Af mbm
#171691
lgowner skrev:
mbm skrev:
lgowner skrev: det er vigtig at du gør som forklaret og bruger USB2 på port nyere tv, og oveni brug kanal+/- til at rykke mellem siderne, så ser du nok den app.
Jeg kan ikke benytte USB2 da det er den jeg skal bruge til wifi-donglen :(
for at se det virker så kan man vel undtagelsesvis. så kan du bagefter hitte ud af hvordan du får begge tilsluttet uden service menu hack, så den klarer en hub :) (måske er det så allerede aktiveret)
Den siger der ikke er netværk og derfor kan jeg slet ikke komme ind i LG Apps