Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jam1978
#140684
Jeg ville bare dele, at dette tv er på tilbud i elgiganten til 7999kr for et 46"
Har selv lige købt det og er indtil nu slet ikke skuffe.
Husk at få et sæt 3D briller med det står ikke i tilbud, men sharp siger der føler 1 sæt med.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#140685
Det er godt nok billigt for Sharps helt nye Tv.

Hvad er dine erfaringer ellers med Tv'et indtil videre? Vores anmeldelse kommer online i starten af næste uge, men det er da bestemt interessant at høre hvad brugerne mener :)
Af NemliJa
#140686
Jeg har godt set det tilbud, men jeg venter hårdnakket på fladpanders anmeldelse af TV'et ;)

Jeg har så også bemærket, at det de sælger i elgiganten hedder LE831S, og at der åbenbart er en anden og dyrere udgave, der hedder LE831E. Håber nogen kan forklare forskellen..?
Af Jam1978
#140696
Jeg er meget glad for det.
Min største bekymring var Reflektioner, da jeg kunne læse LE925 hade en del, og jeg har en meget lys stue, men har ikke nogen probelm på LE831S.
Jeg har kun haft en 1dag nu og teste med HD film, men synes det har et super Sortniveau og meget skap billede det klage også hurtig bevæelgser rigtig godt. jeg brugte de instillinger fra LE925 og men med Backlight på -3 og gamma -2, og er meget tilfest med farver på det.
Har kun set 3D i Elgiganten, men synes det virke rigtig godt.
Jeg er meget mere tilfres med dette tv, end jeg var med Samsung UE40D7005 som jeg kun hade 2dage.

Jeg kan ikke finde nogen LE831E på deres hjemmeside? men som jeg kan se det har S model en anden tuner end 46LE925E

Rasmus ser meget frem til jeres anmeldelse, kan jo ske i finder nogen ting som jeg ikke vil være så glad for i længden.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#140697
Uden at skulle afsløre for meget, så er jeg umiddelbart også positiv.

Mht. refleksioner så har Sharp med LE831S jo valgt at satse på en mere mat skærm igen modsat sidste års LE820 model (som LE831S erstatter) med glasfront. Min personlige holdning er, at glasfronten bestemt ikke er savnet :)
Af NemliJa
#140700
Jeg tænkte sådan set nok, at det var noget Scandinavian og European halløj ;)

Ser frem til anmeldelsen, og håber, at det ikke er sidste gang, at TV'et er på så godt et tilbud!
Af Jam1978
#140702
Som Jeg kan se det holder tilbud til den.26 hvor EM er slut. tror kun denne meget lave pris er på grund af de er store sponser af EM.

Jeg kunne bare ikke vente, på grund af indbrud har jeg haft en lille meget stor og gamle 24" i over 2 uger :(( .
Brugeravatar
Af soulgazer
#140707
Lyder spændende med prisen...
Jam1978 skrev: Husk at få et sæt 3D briller med det står ikke i tilbud, men sharp siger der føler 1 sæt med.
Hvor fremgår det at der følger et sæt med? Har kun fundet at der skulle være separate briller tilgængelige (sølv (AN-3DG10-S), rød (AN-3DG10-R) eller blå (AN-3DG10-A) og nye genopladelige i sort (AN-3DG20-B) - fra sharp.dk)
Af Jam1978
#140708
Det er en del af det tilbud sharp køre.
Da jeg var inde i Elgiganten ville jeg købe 3D briller med, men de hade ikke nogen så han ringe til sharp for at finde ud af hvornår de modtog nogen, det gør de så Lørdag i Aalborg ;-) Men hun infomere ham at der skulle følge en brille med som vil blive eftersend, det fik jeg ham så til at skrive på min kvittering.
Brugeravatar
Af soulgazer
#140709
Super - tak.

Tror jeg vil liste ind forbi elmutanten og se nærmere på dyret :)
Af NemliJa
#140714
Hvor kan man læse om den kampagne?
Brugeravatar
Af soulgazer
#140715
Jeg kan se at den nu er som splash på Elgigantens hjemmeside - der fremgår det dog heller ikke med de medfølgende 3d briller...

Tilføjelse: Og ligner et dagstilbud, men det kan jo bare være et marketingstunt...