Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#98304
RasmusAabo skrev:
Rasmus Larsen skrev:
RasmusAabo skrev:Super test, er virkelig solgt i dette TV.

Rasmus, har du testet den trådløse mediabox? Kan man, hvis man bruger den, få Tv'et helt ind til væggen? og hvordan med strøm stikket, hvor sidder det på tv'et? bagud?
Jeg har ikke prøvet den trådløse boks endnu, men det var faktisk planen, at jeg ville lave en separat test på denne på et tidspunkt. Der er også en test af en anden trådløs løsning på vej :)
Lyder super godt, glæder mig til testen. Men du glemte lige mit spørgsmål omkring strømstikket :)
Det overså jeg. Beklager :)

Strømstikket er indbygget i Tv'et og vender som sådan nedad. Det kommer hvert fald ikke i problemer med et eventuelt vægophæng.
Brugeravatar
Af KristofferA
#98322
God anmeldelse. Hvor er det ærgerligt at den har problemer med "bånd" henover skærmen til tider!!
Ellers var det tv mange ville gå efter. Øv. Synes faktisk det er lidt skidt at udsende et tv til over 10 kilo med sådan "fejl". Gad vide om THX hjælper på det...
Hmm så bliver det nok et samsung eller sharp...
Af Nico
#98323
Nu når jeres anmeldelser er af så høj kvalitet så er denne sætning lidt malplaceret ;)

"Fjernbetjeningen har store knapper og en masse af dem."
Af kskruger
#98324
Nico skrev:Nu når jeres anmeldelser er af så høj kvalitet så er denne sætning lidt malplaceret ;)

"Fjernbetjeningen har store knapper og en masse af dem."
Det er så selv bedstemor på 85 kan være med O_O
Af cybamerc
#98326
Hvad er årsagen til, at du ikke kalibrerer med CMS?
Af red_martians
#98335
Jeg har ikke set den her skærm i virkeligheden, men har leget med 530N, 8000 og 9000-modellerne.

Jeg synes at betragtningsvinklerne på alle modellerne er 100gange bedre end hvad man ser på sony/samsung, phillips, sharp osv. og de fleste giver mig ret.
Man får slet ikke samme ide om at billedet ændre karakter, når man svinger hovedet fra højre til venstre som på de komkurrende fjernsyn. Og jeg anbefaler som regel alle (der kun vil have LCD/LED) og som brokker sig over det "flade" billede fra fladskærme, at købe LG. Selvom kontrasten måske falder, får man slet ikke samme fornemmelse af at billedet forværres. Og har aldrig hørt noget fra disse personer lige siden.
Af Remmerboy
#98346
når det var muligt at ændre r, g og b, hvorfor har det ikke været muligt at få mere korrekte farver (knap så høj delta værdier)?
er det det samme problem som i philips testen, at local dimming kan irretere under kalibreringen?

det lyder som en rigtig god tv. var tæt på at hive dankortet ud af lommen og tage ned til el-giganten for at købe det, men den er nok faldet et par tusind, når vi når sommeren, så jeg kan vente lidt endnu :)

findes der egentlig noget papirfilm til at ligge ovenpå en lcd gladplade, for at tage de værste genskin?
Af Pels
#98361
Nogen der ved om LE850N har et S-IPS panel som det LG bruger i deres SL9000 modeller. Efter at havde set TV´et synes jeg forøvrigt at det så ud som der er klistret et plastik lag (ved kig på skærmens kant) uden på selve glasset (antirefleks lag ?). I så fald skal man passe ekstra på ikke ar ridse skærmen.
Brugeravatar
Af KristofferA
#98390
Nogen idé om hvor man kan se dette tv live? Vil gerne se hvor slemt problemerne med båndene er...

Er folk der køber dette tv ligeglad med dette? :o
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#98409
KristofferA skrev:God anmeldelse. Hvor er det ærgerligt at den har problemer med "bånd" henover skærmen til tider!!
Ellers var det tv mange ville gå efter. Øv. Synes faktisk det er lidt skidt at udsende et tv til over 10 kilo med sådan "fejl". Gad vide om THX hjælper på det...
Hmm så bliver det nok et samsung eller sharp...
THX vil nok ikke give nogen effekt mht. båndene..

Båndene er ikke ødelæggende for oplvelsen, men de kan dog ses - primært fra vinkler. Jeg er ret sikker på, at det skyldes LGs meget tynde backlit LED metode, hvor man bruger IOP metoden til at sprede lyset. Jeg kan forestille mig, at båndene kunne reduceres, hvis skærmen blev lidt tykkere.
Af retardo
#98426
Rasmus:

Når du nu skriver de ikke er ødelæggende for oplevelsen, så er vi enige om er dette LE850 er et af de bedste LED du har testet ikke? Det er vel ikke rigtig nogen modeller på vej der kan komme derop omkring ud over en Sony hx900 f.eks. Samsungs 8000 model er vel ikke en mulighed når det er edge LED..?
Af straszek
#98437
Er der nogen der ved om denne model har usb-optage-funktion, altså mulighed for at optage direkte til en tilsluttet usb-harddisk?

m.v.h
Søren
Af Morten_J LG
#98461
Hej Søren,

Det har den ikke - kun afspilning af musik, film og billeder via USB-stick/hdd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8