Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Flarup
#84808
Nexus skrev:Nej
æv :)
Af Emilos
#86106
Kan det betale sig at købe X10'eren nu, eller skal man hellere vente til X20'eren kommer ud? Bliver X20'eren så meget bedre billedsmæssigt?
Af hdmi
#86110
Emilos skrev:Kan det betale sig at købe X10'eren nu, eller skal man hellere vente til X20'eren kommer ud? Bliver X20'eren så meget bedre billedsmæssigt?
Det er jo et rigtig godt spørgsmål...der bliver da sikkert en forbedring...men jeg tror ikke det bliver et kvantespring....det kan sikkert godt betale sig at købe et x10 nu...det er efter min mening det bedste tv i den prisklasse.....og den nye x20 bliver sikkert en del dyrere...
Af schandorph
#86716
Hej alle

Jeg ville lige høre om ikke man skulle kunne se en samlet oversigt at kanal-udbudet via x10 modellen? Jeg har YouSee kabel-tv.

Jeg læste i en anmeldelse at man skulle indstille tv-et til svensk, for at funktioene virkede.

Er der nogen som har erfaringer med det?

vh
Nikolaj
Af dissing
#88359
Hejsa

Jeg vil gerne høre hvor godt denne skræm fungerer sammen med en Ps3? Har søgt lidt rundt på nettet, men har ikke umiddelbart fundet ret meget omkring det, at køre en ikke full hd plasma med opløsningen på de 1024x768 og en PS3. Er der nogen der har erfaring med det?

/dissing
Brugeravatar
Af koenigs
#88377
Jeg skriver en smule om det i min anmeldelse her:

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=14587

Efter en håndfuld dages ekstra tid med min PS3 og Killzone 2, må jeg sige at jeg om muligt er endnu mere vild med x10 og PS3. X10 overgår min tidligere 46" full HD LCD med længder i spil. Det er en fornøjelse med lavt input-lag, stor kontrast og dybe farver. De mørke spil får helt nyt liv.

Hav også lige i tankerne at stort set alle spil, og med sikkerhed alle top titler, kører i 720p og ikke 1080p. Så fokuser nu ikke så meget på full HD og tænk i retning af billedkvalitet.
Af dissing
#88435
OK, det lyder bare super... Jeg tror jeg vil se om jeg ikke kan opdrive sådan et, ellers må jeg jo vente på at de nye modeller kommer.
Hvad har du brugt af skærmindstillinger på ps3en for at få det bedste resultat?

/dissing
Af sorenms
#89451
Hej derude
Jeg har også dette tv og er rigtig godt tilfreds. Næste skridt er at få det hængt op på væggen.

Det skal bare hænge fladt uden så meget fancy stuff (dreje osv). Kan I anbefale noget? Skal være kvalitet så det ikke styrter, men der må da gerne tænkes i lav pris samtidig.

Vh. Søren
Af Kozz
#91371
Et par gange har "hakkeri" med TX-P42X10Y, været oppe og vende, men folk har ikke rigtig responderet på det for alvor.

Da jeg oplevede TX-P42X10Y i en forretning, var der tydelig hakkeri. Og vi snakker direkte forbindelse, fra en Blue Ray afspiller.

Var det mon sådan det generelt performer, eller var det en mandagsmodel? Et Samsung LE40B655, var betydelig mere smooth til sammenligning. Godt nok 2 forskellige steder, men alligevel?

Så. Hakkeri med TX-P42X10Y?

Sæt igang :)
Af steadi
#91382
Mht. hakkeri i fx Fona-butikker er der vist en meget naturlig forklaring.

Butikken har ikke én BR-afspiller for hvert tv, hvorfor de istedet splitter signalet til 3 forskellige skærme. (Jeg fik forklaret 3, måske færre eller flere)

Skærmene modtager så ikke et 100% signal, men et signal der er dårligere end det oprindelige.

Det kan derfor resultere i, at visse tv hakker i afspilningen når du ser dem i butikkerne.


Men som mange andre har påpeget, så er blu-ray med 24 billeder i sekundet ikke "hakkefrit" som udgangspunkt.
Af Kozz
#91385
steadi skrev:Mht. hakkeri i fx Fona-butikker er der vist en meget naturlig forklaring.

Butikken har ikke én BR-afspiller for hvert tv, hvorfor de istedet splitter signalet til 3 forskellige skærme. (Jeg fik forklaret 3, måske færre eller flere)

Skærmene modtager så ikke et 100% signal, men et signal der er dårligere end det oprindelige.

Det kan derfor resultere i, at visse tv hakker i afspilningen når du ser dem i butikkerne.


Men som mange andre har påpeget, så er blu-ray med 24 billeder i sekundet ikke "hakkefrit" som udgangspunkt.
Jeg så det hos AV Connection i Sønderborg. Og signalet kom direkte fra en BR. Jeg har kabel tv og bruger en dvd med HD og en Xbox360. Tror du jeg ville opleve "nogen særlig" hakken med et TX-P42X10Y?
Af steadi
#91386
Jeg skal ikke kunne give et kvalificeret bud på om du ville opleve hakken i billedet på TX-P42X10Y.

Men som jeg forstår det, så er det kun et problem ved BR-afspilning? Correct me if I'm wrong.

Ellers må du bare på noget mere vindues-shopping, måske i flere forskellige butikker for at se på tv'et.

Jeg har ihvertfald besøgt 5-8 butikker for at glo, nogle butikker mere end en gang:)
Af Kozz
#91389
steadi skrev:Jeg skal ikke kunne give et kvalificeret bud på om du ville opleve hakken i billedet på TX-P42X10Y.

Men som jeg forstår det, så er det kun et problem ved BR-afspilning? Correct me if I'm wrong.

Ellers må du bare på noget mere vindues-shopping, måske i flere forskellige butikker for at se på tv'et.

Jeg har ihvertfald besøgt 5-8 butikker for at glo, nogle butikker mere end en gang:)
Vil det så sige, at TX-P42X10Y ikke egner sig til full hd signaler?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11