5. jan 2010, 18:38
#85365
Jeg må leve med det som det er eller finde en anden model
Det bliver så desværre en anden model (UE46B8050) selvom billedet ikke er det samme, men jeg kan ikke leve med den støj....
Iøvrigt super service hos Expert - byttede den første B855 med det samme og jeg kan beholde nr. 2 B855 til B8050éren kommer hjem.
Kunne også få pengene retur men skal jo alligevel købe et andet så.....
abel skrev:Jeg havde i dag Samsung Prestige service forbi, og han opdaterede softwaren, men sagde at den mængde støj mit TV havde, var så lidt at jeg skulle affinde mig med det. Kan det godt passe at man ikke kan få det 100% støjfrit?Det var samme besked jeg fik da jeg havde Prestige service på besøg (nok den samme mand )
Jeg må leve med det som det er eller finde en anden model
Det bliver så desværre en anden model (UE46B8050) selvom billedet ikke er det samme, men jeg kan ikke leve med den støj....
Iøvrigt super service hos Expert - byttede den første B855 med det samme og jeg kan beholde nr. 2 B855 til B8050éren kommer hjem.
Kunne også få pengene retur men skal jo alligevel købe et andet så.....