Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lennon
#79646
Rasmus Larsen skrev:
Søren Kjær skrev:---> I relation til artiklen omkring Philips vs. billedkavalitet.

Vender Philips tilbage med et svar mht. årsagen til, hvorfor det ikke har været muligt at opnå de optimale 6500 Kelvin?
Det lovede John. Jeg prøver lige at hive fat i ham igen i næste uge, hvis jeg ikke har hørt fra ham inden da.
- og hvorfor "hunnen" Philips satser udelukkende på LCD, - når nu plasma teknologien performer et så synligt bedre billede . . . ? ?
Af Helmuth
#79660
Rasmus, i artiklen står:

"men de store ændringer i DLNA funktionen, vil først komme med på næste års udgaver af Philips Tv, hvor man vil gå over til DLNA 1.5 revisionen frem for den nuværende DLNA 1.0."

Ved du om 2009-modellernes DLNA version 1.0 senere vil kunne opdateres (til version 1.5) via en firmware-opdatering?
Brugeravatar
Af Weissbier
#80262
tarok skrev:http://www.areadvd.de/hardware/2009/phi ... 9704.shtml
Area DVD er enige med Rasmus: Sony Z5500 er et bedre fjernsyn end Philips 9704! Sony'en får Masterpiece karakter, mens Philips "kun" får Referenz karakter. :)
Af lennon
#80265
Weissbier skrev:
tarok skrev:http://www.areadvd.de/hardware/2009/phi ... 9704.shtml
Area DVD er enige med Rasmus: Sony Z5500 er et bedre fjernsyn end Philips 9704! Sony'en får Masterpiece karakter, mens Philips "kun" får Referenz karakter. :)
Areadvd.de er i mine øjne et af nettets mest mystiske testsites . . ;;)
Af xcardman
#80276
De billeder fra Areadvd.de håber jeg kke bare ligner en smule hvad skærmen viser.

gab nogle farver
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#80299
Helmuth skrev:Rasmus, i artiklen står:

"men de store ændringer i DLNA funktionen, vil først komme med på næste års udgaver af Philips Tv, hvor man vil gå over til DLNA 1.5 revisionen frem for den nuværende DLNA 1.0."

Ved du om 2009-modellernes DLNA version 1.0 senere vil kunne opdateres (til version 1.5) via en firmware-opdatering?
Det tror jeg ikke man kan. Det er så vidt jeg ved hardware bestemt frem for software bestemt.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#80419
FlatpanelsDK modtager snart Philips 9664H til en test. Blot til information for dem der går og lurer på den, hvilket jeg kan forstå der er en del her i tråden der gør.
Af siccio
#80749
Super godt Rasmus
Glæder mig til at i tester 9664'eren, så må vi se om det er lettere at kalibrere.
Af O'Brian
#80894
Jeps !! Blir kanon med endnu en go test. For mit vedkommende tabte jeg lidt af gnisten til 9704, og har vendt mig mod 9664'eren.

Ellers bliver det næste årgang... O_O
Af lrev
#80924
Hej der.

Det undrer mig virkelig at man kan læse 2 så forskellige bedømmelser af samme tv( se http://www.dingz.no/828053/philips-46pfl9704-testet )

De har den som ny reference- lcd/led i Norge!)

Nå,men jeg havde håbet at se modellen i Fona forleden,men fik her fortalt at det havde lange udsigter-ja,men skulle faktisk bestille den for at få den,da de kun fik en enkelt leveret ad gangen!!

Iøvrigt sagde den venlige(Engelske) sælger,at han ingen grund kunne se til at man skulle vælge netop 9704 frem for modellen som hedder 9664(I er vist nok på vej med en test af denne også).Han fortalte videre at 9704 var "alt for dyb i kabinettet"-og at han ikke kunne se nogen som heltst forskel i billedet på disse 2 modeller.Og da 9664 er noget billigere-og kun halv så dyb i kaninettet, anbefalede han klart denne(som iøvrigt også skulle bestilles i forvejen hvis man ville have den i nærmeste fremtid).
Sig mig engang:Er Philips bare så meget mere spændende(bedre)-end alle de andre producenter,siden man ikke kan levere?(det tyder din test nu ikke på) Det er nemlig mit indtryk at dette er situationen over det meste af Europa.
mvh
lrev
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#80928
lrev skrev:Det undrer mig virkelig at man kan læse 2 så forskellige bedømmelser af samme tv( se http://www.dingz.no/828053/philips-46pfl9704-testet )

De har den som ny reference- lcd/led i Norge!)
Nu stopper det. Hvis du ikke har læst hele denne tråd, så gør det venligst før du poster så irriterende en kommentar.
Af O'Brian
#80980
Hej.

Velkommen til.

Høflighed koster ingenting.. :s
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19