Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bigz
#79510
Hei Rasmus.

Takk for fine tester!

Jeg har en Sony KDL-52X3500 i dag. (samme som du har testet 40" her i januar 2008: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1201071261)

Jeg har lyst på ny tv (og ser mest på denne Philips 52PFL9704), men er usikker på om det er verdt investeringen. Hvor mye bedre er for eksempel denne Philips, sammenlignet med min nesten 2 år gamle Sony?
Hva vil være den største forskjell?
Så Philips 9704 i en butikk, gikk hjem og testet samme film på min Sony og syns faktisk at Sony'en presterer bra fortsatt.... hva mener du?

Mvh
BigZ
Oslo, Norge. :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#79511
Helmuth skrev:
Rasmus Larsen skrev:Dette er i min mening en af de kritiske ting og jeg spurgte derfor Philips hvad man vægtede højest i sort vs shadow detail. Hvad svaret var, må I vente med til artiklen er online.
Hej - er artiklen om "Philips-mødet" gået i glemmebogen?
Den er online i morgen. Hold øje med forsiden.
Af Helmuth
#79513
Rasmus Larsen skrev:Den er online i morgen. Hold øje med forsiden.
OK, super :)
Af xcardman
#79573
På det punkt kan man da kun være enig med phillips
OLED teknologien er fremtiden og lcd er et kompromi.
gad ellers godt og se et fint phillips plasma tv.


tak for en fin artikel
Af Helmuth
#79582
Tak for spændende artikel.

Fik du spurgt til det tilbagevendede problem med "stikkene" på bagsiden af TV'et? ... At de ikke vender nedad.
Af bigz
#79585
bigz skrev:Hei Rasmus.

Takk for fine tester!

Jeg har en Sony KDL-52X3500 i dag. (samme som du har testet 40" her i januar 2008: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1201071261)

Jeg har lyst på ny tv (og ser mest på denne Philips 52PFL9704), men er usikker på om det er verdt investeringen. Hvor mye bedre er for eksempel denne Philips, sammenlignet med min nesten 2 år gamle Sony?
Hva vil være den største forskjell?
Så Philips 9704 i en butikk, gikk hjem og testet samme film på min Sony og syns faktisk at Sony'en presterer bra fortsatt.... hva mener du?

Mvh
BigZ
Oslo, Norge. :)
Hadde vært fint med en liten kommentar på denne.
Er min Sony fremdeles en god tv sammenlignet med dagens nye tv'er? Eller er det stor forskjell, og verdt investeringen på ca. 20.000,- NOK å bytte? (Philips 52PFL9704 koster ca. 28.000,- NOK og jeg får ca 8000,- NOK for min Sony KDL-52X3500 av en venn....)

BigZ
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#79587
BigZ: Jeg synes Sony X3500 på mange områder er et rigtig fint Tv. personligt synes jeg ikke, at 9704H er 20.000 NOK ekstra værd i forhold til dit X3500 - specielt ikke når du ikke får et større Tv end 52".

Det er klart, at der er sket noget siden X3500 kom på markedet, men jeg synes stadig det er blandt Sonys bedste Tv, hvert fald på digitale og HD kilder.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#79588
Helmuth skrev:Tak for spændende artikel.

Fik du spurgt til det tilbagevendede problem med "stikkene" på bagsiden af TV'et? ... At de ikke vender nedad.
Nej, jeg spurgte ikke i mandags, men jeg har spurgt tidligere. Man siger, at det formentlig kommer med i næste generation, men, at man ikke kan sætte noget konkret datostempel på.

Det var i øvrigt samme melding Samsung kom med op til lanceringen af A866 serien, men det kom først på i LED-TV modellerne. Så personligt skal jeg se det før jeg tror det.
Af bigz
#79592
Rasmus Larsen skrev:BigZ: Jeg synes Sony X3500 på mange områder er et rigtig fint Tv. personligt synes jeg ikke, at 9704H er 20.000 NOK ekstra værd i forhold til dit X3500 - specielt ikke når du ikke får et større Tv end 52".

Det er klart, at der er sket noget siden X3500 kom på markedet, men jeg synes stadig det er blandt Sonys bedste Tv, hvert fald på digitale og HD kilder.
Takk for godt svar. :)
Er vel av samme oppfatning, og tror jeg rett og slett lar Sony'en henge på veggen en stund til da.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#79593
bigz skrev:
Rasmus Larsen skrev:BigZ: Jeg synes Sony X3500 på mange områder er et rigtig fint Tv. personligt synes jeg ikke, at 9704H er 20.000 NOK ekstra værd i forhold til dit X3500 - specielt ikke når du ikke får et større Tv end 52".

Det er klart, at der er sket noget siden X3500 kom på markedet, men jeg synes stadig det er blandt Sonys bedste Tv, hvert fald på digitale og HD kilder.
Takk for godt svar. :)
Er vel av samme oppfatning, og tror jeg rett og slett lar Sony'en henge på veggen en stund til da.
Derudover synes jeg nu også Sony og Philips har ret forskellige tilgange til billedkvaliteten, så jeg tror en mere oplagt arvtager til X3500, hvis du er Sony-mand, bliver den næste generation af X serien, som formentlig skal hedde X5500.
Af Søren Kjær
#79614
---> I relation til artiklen omkring Philips vs. billedkavalitet.

Vender Philips tilbage med et svar mht. årsagen til, hvorfor det ikke har været muligt at opnå de optimale 6500 Kelvin?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#79615
Søren Kjær skrev:---> I relation til artiklen omkring Philips vs. billedkavalitet.

Vender Philips tilbage med et svar mht. årsagen til, hvorfor det ikke har været muligt at opnå de optimale 6500 Kelvin?
Det lovede John. Jeg prøver lige at hive fat i ham igen i næste uge, hvis jeg ikke har hørt fra ham inden da.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19