Hej,
Jeg har ikke noget dårligt at skrive om Power. Hver gang man køber noget kan man jo prøve at forhandle, men helt enig jeg er berettiget til et nyt eller tilsvarende produkt, så jeg forventer såmænd ikke noget for at stå i kø, det var mit eget valg.
Nå, men mht. TV´et, så er det da møgtræls at det nu sker for anden gang. Jeg tror ikke jeg ser TV meget anderledes end andre, jeg har ikke noget i nærheden der kan påvirke skærmen, hvad jeg ved af ... en soundbar ca. 30 cm under?? intet andet. TV´et står tændt 3-4 timer dagligt og jeg bruger mest tekst-tv til undertekster, jeg kan simpelthan ikke hører hvad de siger i danske serier, de mumler for meget. Derudover ser jeg af og til sportsnyheder, for det er den hurtigste løsning for mig. Jeg kan nu heller ikke se det skulle gøre noget. Så bruger jeg skærmen til streaming fra Netflix og viaplay, men det forventer jeg også at et TV til 13.888,- kan klare !!
Jeg aner simpelthen ikke hvorfor det sker... Det er lige før jeg overvejer og måle jordstråler og alt muligt andet overtro
Så er der bare alt bytte rundt på TV igen, der sørme lidt træls at tage TV´et fra børneværelset (32" Samsung LCD) og sidde og kigge på det, når vi nu har vænnet os til det flotte billede der er, når OLED TV´et virker!