11. feb 2018, 22:10
Jeg købte et af de gamle topmodeller fra Panasonic, 50" Vt20, brugt for 2500 kr. Jeg har været rigtig glad for det valg, fantastisk billedkvalitet og ikke mindst bred betragtningsvinkel. Jeg har aldrig oplevet retention eller burnin. Det eneste minus for mig er nogle temmeligt larmende blæsere på det tv, ikke noget der generer ved almindelig lydstyrke. Men hvis du er generet af den slags og ofte ser tv ved lav lydstyrke ville jeg ikke vælge den model. Ved ikke om det problem er der for nyere modeller af Panasonic plasma.
Sendt fra min H60-L04 med Tapatalk
Martin Olsen skrev:Jeg vil gerne opgradere mit 42" HD plasma Panasonic P42G20 fra 2010 til noget på 50"-55".Jeg stod for et par år siden i nøjagtig samme situation som dig. Havde et 37" Panasonic plasma og ville gerne have større, men synes ikke rigtig at jeg ville ofre mange penge på en opgradering før OLED var kommet ned i pris.
...
Er det en god idé, eller er der nogle faldgruber, jeg overser?
Og er der nogle af jer "gamle drenge" der ellers har gode råd til hvad man skal gå efter - eller holde sig fra - vedr. plasma-tv anno 2010-2013?
Jeg købte et af de gamle topmodeller fra Panasonic, 50" Vt20, brugt for 2500 kr. Jeg har været rigtig glad for det valg, fantastisk billedkvalitet og ikke mindst bred betragtningsvinkel. Jeg har aldrig oplevet retention eller burnin. Det eneste minus for mig er nogle temmeligt larmende blæsere på det tv, ikke noget der generer ved almindelig lydstyrke. Men hvis du er generet af den slags og ofte ser tv ved lav lydstyrke ville jeg ikke vælge den model. Ved ikke om det problem er der for nyere modeller af Panasonic plasma.
Sendt fra min H60-L04 med Tapatalk