FrankieBoy80 skrev:. Angående fjernbetjeningen er jeg delvist enig i at der er for mange knapper, men mest fordi at det er de forkerte de har valgt. Drop de knapper til text tv, altså hvem pokker bruger det mere og så alle tal tasterne (flow tv er ved at være en uddød dinosaur). Er dog rigtig positiv over de dedikerede knapper til Netflix og Amazon så mangler man bare til HBO, Viaplay, TV2 Play og hvad der nu ellers måtte være af populære tjenester.
.
jamen det er jo netop dette som du bruger taltasterne til..
iform af dedikerede taster til alverdens app. (hold en given taltast nede i x antal sekunder og du kan dedikere den til at starte en bestemt app.)
Det havde da først været nedtur hvis LG havde lavet som du forslår og laver dedikeret taster til hele svineriet af apps hermed apps man ikke bruger og man ikke kunne justere ad'libitum, men remoten istedet var plastret til med fx yderligere 10 låste taster til diverse apps som Tv2 play, Viaplay, osv. og taster man netop ikke kunne redigere efter behag som tilfældet med Netflix & Amazon tasterne.
-og hvad er alle disse texttv-knapper for nogen, der er 1 knap til texttv de andre farvede er jo til fx DR og kanaler med dybde ?
Personligt syntes jeg at LG faktisk mangler nogle taster på deres remote, og en skam de har undladt medieknapper som < play/pause' samt fx info som der er på E7 G7 W7 selvom dette dog er til at overkomme.
Jeg har selv sådan en skamreddet medieremote når jeg er i Android TV og en remote som er efter disse minimalistiske foreskrifter og jeg savner i den grad remoteknapper når jeg er over i Android OS på LG B7V.