16. okt 2017, 14:19
#258822
Som med dig, lukker jeg også indenfor kort tid hvis jeg kan se kvaliteten ikke kommer op. Har prøvet et par minutter, uden at det hjalp ret meget.
I går, efter jeg skrev her, blev den siddende og gav mig lort efter lort. Jeg slukket helt for TV, og tog stikket ud for at den skulle genstarte. Den næste 1,5 time var det fantastisk forbindelse, og glæde i stuen
Torben Rasmussen skrev:På B-modellen mangler "Info"-knappen desværre på fjernbetjeningen, så du kan ikke åbne information om bitrate på Netflix.Ja det aner mig det ikke kun er på LG, ud i fra den tråden jeg linket til (har ikke læst hele). Det lyder også som du bekræfter med din historie fra Sony.
Jeg har også under vore tests oplevet varierende held med Netflix, og oplever det også på mit eget TV (som dog er fra Sony) og det kan være ret frustrerende, at sidde med 80 Mbit/s på mobilen, men kun 3 i Netflix. På mit ATV kan jeg dog godt replikere drop i hastighed via eks. Netspeed-testen, så jeg er mere tilbøjelig til at give netværket skylden (selvom alle andre enheder ikke oplever samme drop). Det er en interessant tråd du linker til. Jeg må indrømme, at jeg aldrig har haft adskillige minutters tålmodighed til at vente på at bitraten låser i 2160p - jeg lukker lortet hvis det ikke sker inden for 1 minut - så det er muligt, at det ville være lettere, at give Netflix skylden hvis jeg kunne se, at hastigheden kom op efter et stykke tid.
Som med dig, lukker jeg også indenfor kort tid hvis jeg kan se kvaliteten ikke kommer op. Har prøvet et par minutter, uden at det hjalp ret meget.
I går, efter jeg skrev her, blev den siddende og gav mig lort efter lort. Jeg slukket helt for TV, og tog stikket ud for at den skulle genstarte. Den næste 1,5 time var det fantastisk forbindelse, og glæde i stuen