Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#245249
bullerfnis skrev:Ville i andre skifte et W905 sony ud med et LG OLED ? Her tænker jeg hvis man skulle tænke penge ind i det også? :)
Jeg synes, at det kommer an på dine signalkilder. Ser du primært tv-kanaler i SD/HD, så synes jeg, at W905 sagtens kan leve lidt længere. Er du klar til at tage skridtet til 4K/HDR via f.eks. Netfllix, Amazon, UHD Blu-ray mm, så synes jeg, at opgraderingen er det hele værd.
Af bullerfnis
#245368
Rasmus Larsen skrev:
bullerfnis skrev:Ville i andre skifte et W905 sony ud med et LG OLED ? Her tænker jeg hvis man skulle tænke penge ind i det også? :)
Jeg synes, at det kommer an på dine signalkilder. Ser du primært tv-kanaler i SD/HD, så synes jeg, at W905 sagtens kan leve lidt længere. Er du klar til at tage skridtet til 4K/HDR via f.eks. Netfllix, Amazon, UHD Blu-ray mm, så synes jeg, at opgraderingen er det hele værd.

Jeg har ikke TV signal, så det bliver intet TV jeg kommer til at se på det.. Det er Netflix, Amazon og lign via Nvidia shield der kommer på, samt film fra min computer af.. :)

Var det så opgraderingen værd ? :)
Af Hanga
#245377
reptilen skrev:Åbningsfest i Power i Aarhus på lørdag. LG 55 b6 til 11.111, 55 e6 til 13888 og 65 c6 til 17.777 :)
De har sænket prisen på 55B6V til 9.888 kr.
Af Hanga
#245378
BlissY skrev:LG 55 b6 koster 9999,- i El Giganten på lørdag.
Hvor ser du det henne?
Af Egholm
#245396
Hanga skrev:
BlissY skrev:LG 55 b6 koster 9999,- i El Giganten på lørdag.
Hvor ser du det henne?
Det er desværre kun i Viby :(
Brugeravatar
Af KristofferA
#245459
Jeg modtog mit tv den anden dag og er meget tilfreds. Ingen problemer indtil videre og billedet er ret vildt. Netflix i HDR ser vanvittig godt ud!
Det var dog en lige så imponerende oplevelse at se Star Wars Episode 7 på BD. Der er kulsort i rummet. 8-)
Af hani
#245465
Temmelig svært, at få fat i de gode åbnings tilbud, når man sidder på Bornholm. Kan der tænkes, at B6 kommer ned i 10 kg på nettet i nærmeste fremtid eller er det for optimistisk ?
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 192