Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kosire
#243054
Spoxy skrev:65E6 til 24999 i Elgiganten fra 27/12
55E6 til 16999
55B6 til 12999
Sååå.. samme priser som til black friday? Så venter jeg et par uger endnu og ser.. ::l
Af pdj1974
#243076
Hvis jeg kunne få prisgaranti på en 55E6 til 24. januar, så var jeg vist også klar :-)

Sidder der nogen med en 55E6, som jeg kan få til at bekræfte højden virkelig er 76,8 cm inkl. stander? Alle steder står nemlig at det er samme højde med og uden stander, og det forstår jeg ikke lige. Jeg har nemlig kun 77,3 cm der hvor den skal stå, så det bliver lidt snert :-)
Af martinsommer
#243078
pdj1974 skrev:Sidder der nogen med en 55E6, som jeg kan få til at bekræfte højden virkelig er 76,8 cm inkl. stander? Alle steder står nemlig at det er samme højde med og uden stander, og det forstår jeg ikke lige. Jeg har nemlig kun 77,3 cm der hvor den skal stå, så det bliver lidt snert :-)
Foden sidder nederst i højttaler-delen. Se evt. billederne fra anmeldelsen her på siden. Der er måske et par millimeter til forskel pga. gummifødderne.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#243133
pdj1974 skrev:Hvis jeg kunne få prisgaranti på en 55E6 til 24. januar, så var jeg vist også klar :-)

Sidder der nogen med en 55E6, som jeg kan få til at bekræfte højden virkelig er 76,8 cm inkl. stander? Alle steder står nemlig at det er samme højde med og uden stander, og det forstår jeg ikke lige. Jeg har nemlig kun 77,3 cm der hvor den skal stå, så det bliver lidt snert :-)
Der er ingen fod på. Den står på højttaleren, som ikke kan tages af.
Af Irma_N1
#243152
Tror i at 65B6V bliver billigere en de ca. 19500 som det kommer ned på her slut i december ? Hvornår bliver der annonceret nye LG? Plejer priserne ikke at falde der også ?
Af pdj1974
#243248
Torben Rasmussen skrev:
pdj1974 skrev:Sidder der nogen med en 55E6, som jeg kan få til at bekræfte højden virkelig er 76,8 cm inkl. stander?
Der er ingen fod på. Den står på højttaleren, som ikke kan tages af.
Tak, men jeg forbeholder mig retten til at være lidt forvirret O-O Hifiklubben skriver nemlig også at højden med og uden fod er identisk, men vægten er hhv. 18,5 kg og 17,1 kg.
Af martinsommer
#243251
pdj1974 skrev:Tak, men jeg forbeholder mig retten til at være lidt forvirret O-O Hifiklubben skriver nemlig også at højden med og uden fod er identisk, men vægten er hhv. 18,5 kg og 17,1 kg.
Du kan enten montere foden (som så er integreret i bunden af højttaleren), eller så kan du montere en plastikplade, hvis TV'et skal vægmonteres. Der er en vægtforskel på pladen og foden.
Brugeravatar
Af KristofferA
#243783
Nu hvor de nye OLEDs er blevet afsløret til CES, tror jeg det er på tide at hive et B6 55" hjem.

Tror I det falder yderligere efter januar?
Mon det stiger igen?
Af Hanga
#243792
KristofferA skrev:Nu hvor de nye OLEDs er blevet afsløret til CES, tror jeg det er på tide at hive et B6 55" hjem.

Tror I det falder yderligere efter januar?
Mon det stiger igen?
Det bliver enten det, eller vente et år mere, og så håbe på at 7. generation er faldet tilsvarende i pris.

Jeg må sige at jeg er overrasket over, at man fastholder så høje vejledende priser - det virker voldsomt at den nye serie skal koste over det dobbelte af hvad den nuværende generation koster i øjeblikket. Jeg tror ikke på at de får solgt mange TV til de priser, når vi netop har set, at priserne kan komme meget længere ned.
Af Mfede
#243795
Det minder jo ret meget om det generelle mønster for salg af TV, så jeg forstår ikke hvorfor du er så overrasket. I takt med at lageret af de gamle modeller bliver tømt, kommer vi til at se prisen falde på de nye modeller.
Rtings har endda beskrevet det som en cyklus her: http://www.rtings.com/tv/deals
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 192