Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#239034
Jeg ville ikke få forventningerne til en skærm helt uden banding og lyse sider for højt op. Mit eget eksemplar har også banding og de lyse sider har jeg set på samtlige eksemplarer jeg har set indtil videre.

Det her med at billedet er mere grynet i den ene side kan jeg dog ikke genkende.
#239049
Det mere grynede billede i højre side kommer kun, når scenen er mørk i højre side. Fx hvis der står en mand med sort jakke helt i forgrunden af skærmen i højre side... er det ikke noget, du har set før? Kan det være fordi, at skærmen er lysere i højre side, så de mørke scener bliver mere grynet der?
#239471
Håber godt nok at det er Android TV 6.0 der kommer nu......er der nogle som har opdateret og ved noget ? Får først tid i morgen til at opdatere vores TV nemlig, men er spændt på hvilen Android TV version det er, må jeg nok sige.....
#239489
Den totale mængde af forbedringer er listet som:
"Forbedrer stabiliteten og ydelsen af UHD-afspilning via HDMI på relevante 4K TV"

Sgu lidt tyndt egentligt. Og jeg har ikke oplevet nogen problemer med afspilning af 4K må jeg indrømmme.
#239963
Hejsa.

Jeg har i længere tid haft problemer med mit netværk på mit tv og uprovokeret genstart.
I dag havde jeg så besøg af en tekniker.

1: Han siger at mit tv IKKE kan køre på kanal 13 på 2.4 ghz nettet , det kan Sony tv ikke , den skal køre på kanal 11.

2: Min router står for tæt på tv , den står 1 meter fra , skal stå minimum 2.5 meter væk. Pga blindspots.

3: Uprovokeret genstart siger han er pga fyldte ram/hukommelse , kan som regel løses ved at slukket for strømmen , han brugte en usb stick til det , da det andet ikke var nok.

For mig lyder det som en gang fis.
Men hvad siger i ???


Stein
#239964
Giver dig helt ret! Det hele lyder som en gang fis!

1) Hvis det virkelig kun kan køre på kanal 11 på 2.4 ghz nettet, så havde det nok stået ret tydeligt i vejledningen, men ok, du kan jo ret nemt teste om det hjælper at køre på kanal 11 på dit wifi!

2) Tror jeg ikke på, har jeg aldrig hørt om før. Normalt vil man jo netop få bedste resultat, jo tættere på man er, men ok, du kan jo ret nemt teste det!

3) Det er da muligt at det er pga. fyldt ram/hukommelse, men så er det jo også en fejl i deres software, at den ikke selv sørger for at tømme ram/hukommelse f.eks. en gang om ugen eller når tv'et genstartes eller lign! Det er ihvertfald en fejl og man skal jo som kunde ikke acceptere at det er nødvendigt at slukke strømmen ind imellem, der må Sony ændre på softwaren, så det ikke er nødvendigt!



Stein skrev:Hejsa.

Jeg har i længere tid haft problemer med mit netværk på mit tv og uprovokeret genstart.
I dag havde jeg så besøg af en tekniker.

1: Han siger at mit tv IKKE kan køre på kanal 13 på 2.4 ghz nettet , det kan Sony tv ikke , den skal køre på kanal 11.

2: Min router står for tæt på tv , den står 1 meter fra , skal stå minimum 2.5 meter væk. Pga blindspots.

3: Uprovokeret genstart siger han er pga fyldte ram/hukommelse , kan som regel løses ved at slukket for strømmen , han brugte en usb stick til det , da det andet ikke var nok.

For mig lyder det som en gang fis.
Men hvad siger i ???


Stein
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 102