Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#235435
fjeldAben skrev:Kan samsungs 2016 modeller vise HDR materiale fra lokalt netværk? f.eks via plex app (fra NAS eller plex server)?
HDR kan vises fra pc via smartview installeret på pc.

Angående fjernbetjeningen så har jeg fået den til at virke på både popcorn hour media player og en Dreambox sat receiver. popcorn hour blev genkendt som en bluray afspiller og var ikke at finde under de forud valgte producenter fra Samsung, men da jeg satte den i hdmi 4 porten på oneconnect så kunne jeg søge efter den og den blev fundet.

Dette er på et ks7005.
#235457
kristiansen skrev::( :s ;) Hej jeg kan ikke finde Eurosport player på UE55KS8005 ??? Er der andre der har det samme problem, nogen der Har Eurosport player på deres ? :( :s
Mig bekendt er Eurosport Player ikke tilgængelig på Samsung Smart TV endnu (heller ikke andre producenter). De overvejer dog en app til Apple TV-boksen sagde de til mig i sidste uge.
#235569
Jeg har en 2015 JS8005 model.
I har tidligere skrevet at Samsung har sagt, der vil komme en opdatering af Tizen til 2015 skærmene. Torben du skriver et sted at du har spurgt ind til det i juni, men ikke fået nogen tidshorisont fra Samsung. Kan I ikke prøve at holde dem fast på deres udmeldinger? Hvis ikke de holder hvad de lover, er det sidste gang, jeg vælger et Samsung TV.
Så skriver du, at Blockbuster er tilgængelig. Den findes ikke hos mig. Er den kun lavet til 2016 TV dig bekendt?
Der er en her i tråden, der spørger til Eurosport Player. Den app ligger i hvert fald på mit 2015 TV.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10