Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Silent Sniper
#19753
Pascal skrev:Forresten hvad siger meldingerne om input lag på denne skærm? Jeg er meget følsom over for det, så en skærm med høj input lag er ubrugelig for mig.
Det syntes jeg ikke at have oplevet, nu bruger jeg næsten kun min PC til spil.
Den reagere promte, når man spiller.

Den video jeg snakkede om i går, kan hentes i en dvd udgave fylder 138mb i ISO format.

http://silentsniper.diinoweb.com/files/ ... 207dvd.iso
Brugeravatar
Af Silent Sniper
#19756
Pascal skrev:Tak for svaret.

Jeg står og svinger mellem NEC 20WGX2 og denne. Var nede i TDC butikken i Herning i går, og jeg synes faktisk, at den står meget hæderligt, og specielt til kr. 2.700.

Det er alligevel en tusse mindre end NEC skærmen, og så får man også lige 2" mere, hvilket passer godt, da jeg også skal bruge skærmen som "TV" i soveværelset.

Hmm svært valg.
Ja det er et svært valg, den fylder lidt mere i landskabet end en 20" så ja det er svært valg.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#19769
Udmærket test!
Du bør dog tage billederne af betragtnigsvinklerne i et mere mørklagt lokale.
Brugeravatar
Af Silent Sniper
#19770
yakken skrev:Udmærket test!
Du bør dog tage billederne af betragtnigsvinklerne i et mere mørklagt lokale.
Det vil jeg gøre i aften, der er meget lyst i vores stue så det er svært at få taget et billede der viser dem ordentligt.

Hvad synes i om den lille dvd jeg fik lavet?
Brugeravatar
Af yksa
#19771
Silent Sniper skrev:
yakken skrev:Udmærket test!
Du bør dog tage billederne af betragtnigsvinklerne i et mere mørklagt lokale.
Det vil jeg gøre i aften, der er meget lyst i vores stue så det er svært at få taget et billede der viser dem ordentligt.

Hvad synes i om den lille dvd jeg fik lavet?
rigtig god, så godt ud, men det var sgu pinligt at se dig løbe ind i plankeværket :D
Brugeravatar
Af Silent Sniper
#19772
yksa skrev:
Silent Sniper skrev:
yakken skrev:Udmærket test!
Du bør dog tage billederne af betragtnigsvinklerne i et mere mørklagt lokale.
Det vil jeg gøre i aften, der er meget lyst i vores stue så det er svært at få taget et billede der viser dem ordentligt.

Hvad synes i om den lille dvd jeg fik lavet?
rigtig god, så godt ud, men det var sgu pinligt at se dig løbe ind i plankeværket :D
Det var min kæreste der måtte ligge skills til i spillet, mig der optog hehe hun spiller normalt ikke BF2 :D
Af NOS-XR
#19826
Silent Sniper skrev:
NOS-XR skrev:
Silent Sniper skrev:Så er der rettet i reviewet, så det skulle passe.
Sig endelig til hvis i mangler flere ting :)
Har du forsøgt at anvende en højere opløsning end skærmens native?

Tænker på godt skærmen vil klare afspilning af HD-film i eksempelvis 1920x1080. Idet opløsningen ligger forholdsvis tæt på skærmens native, burde den teoretisk set kunne fremvise 1080p indhold ganske glimrende...
Det er desværre kun muligt at sætte opløsningen til 1650x1050 ::l
Hmmm ok skærmen burde vel egentlig bare nedskalere opløsningen, hvis den er højere end native; men det kan godt være Windows på en eller anden måde forhindrer det...

Krydser under alle omstændigheder fingre for at det er muligt, da 1080p umiddelbart er den bedste opløsning sammen med en Xbox360... O-O
Brugeravatar
Af Silent Sniper
#19827
Er ikke lige klog på HDCP, fandt følgende fra deres side:

High-Bandwidth Digital Content Protection (HDCP)
If your monitor supports HDCP, it can receive high-definition content. High-definition content is available in many
sources, such as HD-DVD and Blu-Ray devices or HDTV air or cable broadcasts. If you do not have an HDCP-enabled
monitor, you may see a black screen or a lower resolution picture when playing high-definition protected content.
Your computer graphic card and monitor must both support HDCP to display protected content.
Link http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c00834092.pdf


Måske fordi mit X1950XTX ikke understøtter HDCP ::l
Af NOS-XR
#19840
Silent Sniper skrev:Er ikke lige klog på HDCP, fandt følgende fra deres side:

High-Bandwidth Digital Content Protection (HDCP)
If your monitor supports HDCP, it can receive high-definition content. High-definition content is available in many
sources, such as HD-DVD and Blu-Ray devices or HDTV air or cable broadcasts. If you do not have an HDCP-enabled
monitor, you may see a black screen or a lower resolution picture when playing high-definition protected content.
Your computer graphic card and monitor must both support HDCP to display protected content.
Link http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c00834092.pdf


Måske fordi mit X1950XTX ikke understøtter HDCP ::l
Tjaeh måske, har heller ikke helt styr på hvordan HDCP fungerer... Men det vil tiden vise, har fået en ordrebekræftelse på skærmen så den burde komme her en af dagene. 8)
Af NOS-XR
#19919
Kan foreløbig tilslutte mig anmeldelsen 100%.

Har haft skærmen et par dage nu, og den er ganske enkelt sublim! 8)
Brugeravatar
Af Silent Sniper
#19927
NOS-XR skrev:Kan foreløbig tilslutte mig anmeldelsen 100%.

Har haft skærmen et par dage nu, og den er ganske enkelt sublim! 8)
Cool :)
Brugeravatar
Af yksa
#19928
det er bare æv bæv at næsten ingen forhandlere har den på lager
Brugeravatar
Af Silent Sniper
#19931
yksa skrev:det er bare æv bæv at næsten ingen forhandlere har den på lager
Købt min i Computercity, de skulle vist gerne have en del på lager.

Ellers prøv den lokale TDC
Af NOS-XR
#19932
yksa skrev:det er bare æv bæv at næsten ingen forhandlere har den på lager
Købte også min hos Computer City - leveringstiden blev overholdt og har 0 pixelfejl... :)