26. jan 2013, 23:14
#180788
Hejsa!
I en tidligere tråd:
http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopi ... highlight=
Skrev jeg fordi vi havde problemer med vores (den gang HX753) tv - Sony var pisse flinke og ombyttede uden bøvl til et nyt, vi valgte at lægge de 160 oven i for at få HX755
Men... Det hold ikke længe... Det nye HX755 begyndte at knirke kort før jul, og Sony kom og hentede det den 4 januar og ca en lille uge efter fik vi det retur med besked om at de ikke havde fundet nogen fejl - men havde alligevel modificeret kabinettet for at mindste støj (hvorfor man vælger at udbedre en fejl de ikke kan finde forstår jeg virkelig ikke?!)
TV'et begyndte selvfølgelig bare at knirke videre efter vi fik det hjem, så jeg kontaktede selvfølgelig Sony, og en service repræsentant brugte en uge på at finde ud af det her for mig:
TV'et skal knirke pga varmeudvikling - det er naturligt at materialerne giver sig.
Ja goddav - det havde jeg nok regnet ud, problemet er bare at Tv'et fortsætter med at knirke efter man har slukket det - i mange timer - MANGE timer over 24... Det syntes jeg IKKE er normalt, men er det mig der er tosset?
Har selvfølgelig forklaret Sony at det knirker i over 24 timer efter slukning, men det lader de ikke til at være lydhør overfor... Hvad gør vi lige her?
Vi er selvfølgelig ret utilfredse nu.
Vi har haft det til rep en gang og fik det byttet.
Rep igen og fik modificeret kabinettet.
Og nu er den så gal igen.
Vi har købt TV'et her i Sony Center her i Aalborg, skal vi bare med en pæn tone kaste det tilbage i nakken på dem?
Er nemlig i tvivl om hvordan vi er stillet i denne situation?
Er virkelig skuffet over det - vores GAMLE Sony A10 (mener jeg) knirker ALDRIG.
Føler virkelig bare at vi har fået en mandagsmodel og bliver ladt i stikken af Sony som ikke vil indse at det er noget skrammel.
I en tidligere tråd:
http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopi ... highlight=
Skrev jeg fordi vi havde problemer med vores (den gang HX753) tv - Sony var pisse flinke og ombyttede uden bøvl til et nyt, vi valgte at lægge de 160 oven i for at få HX755
Men... Det hold ikke længe... Det nye HX755 begyndte at knirke kort før jul, og Sony kom og hentede det den 4 januar og ca en lille uge efter fik vi det retur med besked om at de ikke havde fundet nogen fejl - men havde alligevel modificeret kabinettet for at mindste støj (hvorfor man vælger at udbedre en fejl de ikke kan finde forstår jeg virkelig ikke?!)
TV'et begyndte selvfølgelig bare at knirke videre efter vi fik det hjem, så jeg kontaktede selvfølgelig Sony, og en service repræsentant brugte en uge på at finde ud af det her for mig:
TV'et skal knirke pga varmeudvikling - det er naturligt at materialerne giver sig.
Ja goddav - det havde jeg nok regnet ud, problemet er bare at Tv'et fortsætter med at knirke efter man har slukket det - i mange timer - MANGE timer over 24... Det syntes jeg IKKE er normalt, men er det mig der er tosset?
Har selvfølgelig forklaret Sony at det knirker i over 24 timer efter slukning, men det lader de ikke til at være lydhør overfor... Hvad gør vi lige her?
Vi er selvfølgelig ret utilfredse nu.
Vi har haft det til rep en gang og fik det byttet.
Rep igen og fik modificeret kabinettet.
Og nu er den så gal igen.
Vi har købt TV'et her i Sony Center her i Aalborg, skal vi bare med en pæn tone kaste det tilbage i nakken på dem?
Er nemlig i tvivl om hvordan vi er stillet i denne situation?
Er virkelig skuffet over det - vores GAMLE Sony A10 (mener jeg) knirker ALDRIG.
Føler virkelig bare at vi har fået en mandagsmodel og bliver ladt i stikken af Sony som ikke vil indse at det er noget skrammel.