Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af allando
#142618
Vil jeg få synkroniseringsproblemer imellem lyd og billede ved surround via receiver (har ikke audio delay)?
Af kaja69
#142776
Er input lag niveauet tilfredsstillende til fodbold/tennis?

Jeg forstår at et hurtigt FPS spil er det der stresser TVet mest, eller er fodbold/tennis (eller andre hurtige sportsudsendelser) på lige fod?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#142781
Inputlag har KUN indflydelse ved spil - ikke ved afspilning af film eller TV-visning. Inputlag er det fænomen der opstår når din bevægelse på controlleren til eks. en PS3 ikke forårsager en bevægelse på skærmen i præcis samme øjeblik.
Af kaja69
#142889
Er det kommet i handlen?
Af kaja69
#142898
Jeg skal max bruge en 47", gerne en 42", nogen der ved hvad de kommer til at koste og hvornår de kommer?

(alternativet hvis passiv 3D er styrende er en Philips 42PFL7606H som er i handlen til ca. 7.300)
Af Andersss
#155253
Hvis man følger de råd omkring kalibrering som bliver givet i testen, vil der så være nogen reel ide at at vælge en LW650W over en LW550W? For som jeg lige kan overskue det, så er det kun "uinteressante" billedbehandlings tekniker som er forskellen på de to modeller.
Af pixaren
#161090
Jeg tænkte det samme, hvad er forskellen mellem 650W og 550W, det er værd at bruge penge mellem denne sag og hvorfor?
Af lgowner
#161097
pixaren skrev:Jeg tænkte det samme, hvad er forskellen mellem 650W og 550W, det er værd at bruge penge mellem denne sag og hvorfor?
- 100hz vs 200hz
- gammel dags remote vs. magic remote
- udseende/design
Af Camilla7
#164446
Har netop modtaget mit LW650W og valgte netop dette tv da det blev anbefalet herinde til konsol, men til min store skuffelse er det komplet umuligt at spille FPS (MW3) spil grundet inputlag! Jeg har slået truemotion fra som i anbefaler i testen, men hjalp lige lidt. Er der nogen gode forslag til om det kan ordnes via indstillinger eller er der nogen der sidder med samme problem?
Mvh. Camilla.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#164449
TVet skal stå i spiltilstand for at minimere inputlag.
Af Camilla7
#164455
Det hjalp en hel del, tusinde tak. Den er stadig ikke helt synkron, er der flere gode råd til indstillinger?