Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ridderen
#154028
Så nu fik jeg lige bestilt 55tommer LW980. ved elgiganten

jeg fik den til en pris på 18.899kr så det er vidst udmærket. han sagde den vil ankomme hos mig d. 30 december.

så nu må vi se :D
Af Robert E
#154193
Hej.

Kan nogen hjælpe mig hvor er forskellen på phillips 55" 7606T og
LG 55" LW980.
Jeg er ved at læse mig blind i test m.m.

Samt Ridderen har du bestilt i en butik, for på nettet er prisen over 20.000kr

Hvor godt virker: 2-player fuldskærms-spil funktionen
Af ridderen
#154195
Jeg ringede til kundeservice hos elgigantens netbutik. og han kunne lave den til den fine pris.
Af Tkrollen
#154277
Robert E skrev:Hej.

Kan nogen hjælpe mig hvor er forskellen på phillips 55" 7606T og
LG 55" LW980.
Jeg er ved at læse mig blind i test m.m.

Samt Ridderen har du bestilt i en butik, for på nettet er prisen over 20.000kr

Hvor godt virker: 2-player fuldskærms-spil funktionen
Har selv lige købt Philips 7606T. og må sige er ret skuffet og overvejet stærkt at levere det tilbage til forhandleren, Dog har mine krav sættet en krænse på hvor mange forskellige tv`er jeg kan vælge. pt er valget sat på LG Nano 980`er.

Har kalibreret 7606T som rasmus beskriver den, Men bar alm tv HD Kanaler det virkelig ringe, utrolig mat og falske farver. Satte Hangover part 2 på igår og blev utrolig skuffet. min personlige mening, Ringe HD kvalitet. Men Den passive 3D effekt, det spiller bar. Grundet mit valg af LG Nano. Er at Rasmus roser den utrolig godt samt der er blevet lavet en rigtig god test af den. Super god HD kvalitet, Det passive 3D billede. Intet Crosswalk osv. Håber du kan bruge det til noget :)

Vh. Thomas. K
Af Karizma
#154304
Synes godt nok at prisen på dette tv er faldet drastisk.
47" udgave kan findes til omkring de 12.000 hos pricerunner.dk. Ærgeligt for dem der betalte 17.000 for at købe det i forudbestilling!
Kan det virkelig passe at prisen skal falde med 5.000 i løbet af et par måneder? Er det faldet i pris fordi tv'et ikke blev det største hit som var forventet, eller pga noget andet? Skal man købe det eller ej? Og falder det mon mere i pris?
Af Robert E
#154323
Jo tak Tkrollen,
det er lidt det jeg var bange for men der er jo 6000-10000 kr til forskel på de 2 fjernsyn, dem ville jeg godt sparer.
mvh. Robert
Af Tkrollen
#154327
Robert E skrev:Jo tak Tkrollen,
det er lidt det jeg var bange for men der er jo 6000-10000 kr til forskel på de 2 fjernsyn, dem ville jeg godt sparer.
mvh. Robert
Det er forståligt nok, jeg giver 7606T en chance mere der er trods alt 14 dage retur ret.

Vh. Thomas. K
Af Karizma
#154497
Karizma skrev:Synes godt nok at prisen på dette tv er faldet drastisk.
47" udgave kan findes til omkring de 12.000 hos pricerunner.dk. Ærgeligt for dem der betalte 17.000 for at købe det i forudbestilling!
Kan det virkelig passe at prisen skal falde med 5.000 i løbet af et par måneder? Er det faldet i pris fordi tv'et ikke blev det største hit som var forventet, eller pga noget andet? Skal man købe det eller ej? Og falder det mon mere i pris?
Ingen tip/idé til mig? O-O
Af JeanetteRoskilde
#154735
Jeg har lige fået opsat LGen 47 tomme. Jeg fik presse Elgiganten ned på 12.400. Den vil jo sikkert falde til den pris efter jul.
Jeg er yderst tilfreds men har heller ikke det store begreb om de forfinede detaljer men er ganske almindelig bruger. Så jeg kan klart anbefale det.
Af Frandsen25
#154938
Tkrollen skrev:
Robert E skrev:Hej.

Kan nogen hjælpe mig hvor er forskellen på phillips 55" 7606T og
LG 55" LW980.
Jeg er ved at læse mig blind i test m.m.

Samt Ridderen har du bestilt i en butik, for på nettet er prisen over 20.000kr

Hvor godt virker: 2-player fuldskærms-spil funktionen
Har selv lige købt Philips 7606T. og må sige er ret skuffet og overvejet stærkt at levere det tilbage til forhandleren, Dog har mine krav sættet en krænse på hvor mange forskellige tv`er jeg kan vælge. pt er valget sat på LG Nano 980`er.

Har kalibreret 7606T som rasmus beskriver den, Men bar alm tv HD Kanaler det virkelig ringe, utrolig mat og falske farver. Satte Hangover part 2 på igår og blev utrolig skuffet. min personlige mening, Ringe HD kvalitet. Men Den passive 3D effekt, det spiller bar. Grundet mit valg af LG Nano. Er at Rasmus roser den utrolig godt samt der er blevet lavet en rigtig god test af den. Super god HD kvalitet, Det passive 3D billede. Intet Crosswalk osv. Håber du kan bruge det til noget :)

Vh. Thomas. K
Hej Robert,

Jeg har samme tanker som dig, og har ikke tænkt mig at vil bruge så mange penge på et TV, selvom det nu lyder lækkert. Jeg har også kigget på Philips 7606, men har fundet ud af at Elgiganten har deres egen model kaldet 7666. Den har bedre billedeprocessor, lyd og har integreret wifi.
Af Karizma
#154971
JeanetteRoskilde skrev:Jeg har lige fået opsat LGen 47 tomme. Jeg fik presse Elgiganten ned på 12.400. Den vil jo sikkert falde til den pris efter jul.
Jeg er yderst tilfreds men har heller ikke det store begreb om de forfinede detaljer men er ganske almindelig bruger. Så jeg kan klart anbefale det.
Jeg håber på at prisen falder i januar, så vil jeg nok snuppe sådan et også :)
Og tillykke med dit tv...
Af ridderen
#155002
vil lige hører. er der nogen derved hvor mange briller de smider med i kassen ? til 55 tommeren
Af JeanetteRoskilde
#155007
Altså til mit 47 tommer der fulgte der 7 par briller med. Men de koster jo ikke en formue, så man kan jo bare købe ekstra hvis det ikke er nok.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13