16. jun 2011, 11:51
Jeg tror ikke det er 100 % frit og jeg tror som du selv er inde på, at det kræver en godkendelse fra Panasonic at nå ind i App-store. Platformen er jo heller ikke helt åben, forstået på den måde, at det er Panasonics egen. Dengang de præsenterede den lagde de dog stor vægt på, at den var åben for udviklere af næsten enhver art.
Mht. YouSee har du ret. Det sker faktisk på mange Tv og bokse med internet. Hvorfor den laveste opløsning altid vælges, når mange YouTube-klip rent faktisk findes i 720p eller endda 1080p er mig også en gåde. Mon ikke det rettes i opdateringer senere? Vi kan håbe.
eXeel skrev:Det ærgrede mig at se hvor få apps der var at finde i Viera Connect/Cast eller hvad det nu hedder.Jeg synes nu ikke den fraværende internet-browser er en så stor mangel. Efter jeg har siddet med de mange producenters forskellige Tv har jeg stadig svært ved at se den store idé. Hvis browseren understøtter flash, silverlight osv. kan jeg godt se idéen i at man kan tilgå en masse hjemmesider med indhold, men jeg synes bare det er for bøvlet.
Sådan en lille ting, som at der ingen browser er. Det er underligt.
Og så at Youtube funktionen ikke kan levere de rigtige opløsninger, det bliver altid en meget lav, grumset, grim mulighed. Mener det både er sådan på tvet og PS3, eller også husker jeg forkert og så kan man slet ikke finde en youtube app på tvet.
Er det helt frit og åbent at udvikle til det? Så undrer det mig der ikke kommer mere. Lader til man skal godkendes osv af Panasonic.
Jeg tror ikke det er 100 % frit og jeg tror som du selv er inde på, at det kræver en godkendelse fra Panasonic at nå ind i App-store. Platformen er jo heller ikke helt åben, forstået på den måde, at det er Panasonics egen. Dengang de præsenterede den lagde de dog stor vægt på, at den var åben for udviklere af næsten enhver art.
Mht. YouSee har du ret. Det sker faktisk på mange Tv og bokse med internet. Hvorfor den laveste opløsning altid vælges, når mange YouTube-klip rent faktisk findes i 720p eller endda 1080p er mig også en gåde. Mon ikke det rettes i opdateringer senere? Vi kan håbe.