Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Giffel
#137426
Er der stadig "kun" en tuner i tv'et således at man ikke kan se et program og optage et andet samtidigt?
Af xcardman
#137427
Ja desværre som stort set alle andre tv
Af Sploink
#137448
Rasmus Larsen skrev:
Blot en lille opdatering: PZ950 testen begynder jeg på efter testen af Samsung D8005 er afsluttet. Jeg lægger forhåbentlig de sidste hænder på den test i starten af næste uge.
Er det LED eller plasma udgaven? Begge kommer måske på sitet ? :)
Af Chris Bramming
#137482
Tusind tak for en omfattende, grundig og velskrevet test. Yderst brugbart!

Jeg er ikke entusiast - endnu. Dog står jeg med overvejelserne i forbindelse med køb af et HD TV, og i den forbindelse har jeg lidt svært ved at gennemskue de umiddelbare kvalitetsforskelle mellem f.eks. VT30 og andre plasma-TV topmodeller. Det er tydeligt, at 3D-performance er helt i top, men hvad med 2D? Der nævnes naturligvis nogle små forskelle ift. bl.a. VT20 og KURO, men jeg savner noget mere - evt. en rangliste (selvom den naturligvis er svær at lave, da vi render ind i visse individuelle øjevurderinger).

Er der ikke en (eller flere) af de velinformerede brugere på jeres fantastiske forum - evt. Rasmus himself - der kan give mig en idé om, hvor VT30'eren ligger på markedet lige nu? Det er et TV, der bliver rost meget, og det med rette, men det skinner ikke helt tydeligt igennem, om det er det bedste plasma-TV, som man kan købe i forretningerne. De fleste er enige om, at KURO stadig har overtaget i 2D billede, men jeg kan ikke købe en ny model fra Pioneer længere, hvorfor jeg er interesseret i at høre om de tilgængelige modeller derude.

Kortere formuleret:
Hvad er de(t) bedste plasma-TV derude lige nu, når vi snakker 2D billedkvalitet?

På forhånd tak for god hjælp.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#137485
VT30 ligger øverst på ranglisten lige nu.
Af THM
#137494
Sploink skrev:
yakken skrev:Som du kan læse af nyheden her http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1303799954 , så er det plasma-modellen.
Kan se jeg fik citeret lidt forkert. Det jeg mente var, om det var Samsung 8005 plasma eller LED udgave i tester :)
så vidt jeg har forstået så er det led udgaven...
Af Beano
#140181
Jeg overvejer seriøst at investere i en VT30 50"... men der er tale om at netop 50" versionen har problemer med flimrende/blinkende brightness. Er dette en and og hvis ikke, er problemet blevet fixet via en firmware opdatering?

På forhånd tak.


/B
Af THM
#140191
Beano skrev:Jeg overvejer seriøst at investere i en VT30 50"... men der er tale om at netop 50" versionen har problemer med flimrende/blinkende brightness. Er dette en and og hvis ikke, er problemet blevet fixet via en firmware opdatering?

På forhånd tak.


/B
hvor har du hørt det? er ikke selv stødt på det udsagn endnu, men håber da det er en and 8) ...
Af THM
#140198
er det ikke pga. gamma tilpasningen som david nævner noget om i anmeldelsen af 50" udgave, bemærker ikke denne tilpasning af lystyrken på mit G20. håber ikke det er så udtalt som i videoen men det blir da interessant at følge overvejer selv at købe en senere på året...
undrer mig iøvrigt over at divid skriver i kommentarfeltet til 50" anmeldelsen at han har målt dybere sort på hans 42" G20 end på VT30, det lyder rimelig usandsynligt i mine ører :o medmindre G20'eren stod i dynamisk, hvor den levere ekstremt dyb sort ved helt sort skærm...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8