Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ChrisJJ
#114258
Jeg er åben for hvad som helst. Går seriøst og overvejer LG eller Samsung. Det skal blot være min. 52".
Af epo555
#114260
går stadig efter 46ex500, det er på tilbud denne uge i Bilka...burde slå til, har en formodning om det er lettere at komme og brokke sig hos dem ;)
Af ChrisJJ
#114273
Kan også være at jeg lige giver EX500 modellen en chance til. Kunne jo være en mandagsmodel. ;)
Af mlj
#114566
Har lige hentet et stk 46" EX500 i Bilka... fin tilbudspris!

Prøver at checke for backlight bleeding i aften. Lagde ikke mærke til noget igår hvor jeg så "The Dark Knight".

Valget stod mere eller mindre imellem EX500 og G20... og med alt den snak der har været om buzz fra G20 sprang jeg det over... og så Blue Ray via en gammel PS3 O_O
Af ChrisJJ
#114590
Ser frem til at høre din "dom" ;)

Jeg bestiller et andet EX500 fra Elgiganten og ser om problemet gentager sig. Gør det det, tja så må jeg jo finde ud af noget andet.....
Af ChrisJJ
#114619
AEP er vist nok den Nordiske model. Jeg har lige bestilt et nyt 55" EX500 hos Elgiganten (11.499 kr) så må vi se om der var tale om en mandagsmodel første gang.
Af ChrisJJ
#114720
Nå men så kom det andet EX500 hjem i stuen. Pakkede det ud med spænding. Tilsluttede det........ og konstaterede to ridser i skærmen :(
Det var næsten ikke til at bære.

Tilbage til Elgiganten i Glostrup. Her fik jeg det sidste TV de havde i bytte.

Hjem igen, pakke ud, tilslutte, finde kanaler, indstille og så på med test dvd'en (Book of Eli) for at se om den samme backlight bleeding var der.....

Ser umiddelbart ud til at jeg er sluppet for det denne gang. Har nu 14 dage til for alvor at få testet det igennem og er der noget så er det retur igen og så må det være slut med Sony.
Af mlj
#114759
Ingen back light bleeding her. Jeg har kigget og kigget... kan ikke få øje på noget at klage over :)

Det undrer mig iøvrigt at EX500 er på flatpanels liste over anbefalede skærme... men der er ikke nogen test?
Af epo555
#115040
ChrisJJ skrev:Ser umiddelbart ud til at jeg er sluppet for det denne gang. Har nu 14 dage til for alvor at få testet det igennem og er der noget så er det retur igen og så må det være slut med Sony.
Hvordan går det med fjernsynet ChrisJJ? :)
Af epo555
#115041
hans123 skrev:
epo555 skrev:Hej, jeg har tænkt mig at købe:

46EX500

men mangler et vægbeslag. Skal bare sidde fast på væggen direkte uden arm, hvad skal jeg købe?
Du kan næsten bruge alle vægbeslag Jeg bruger et billigt fra harald Nyborg, Som giver 2-3 cm luft bag TV
hej Hans, er det dette du har?
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp ... 10&n=30100
Af ChrisJJ
#115144
epo555 skrev:
ChrisJJ skrev:Ser umiddelbart ud til at jeg er sluppet for det denne gang. Har nu 14 dage til for alvor at få testet det igennem og er der noget så er det retur igen og så må det være slut med Sony.
Hvordan går det med fjernsynet ChrisJJ? :)
Det går ikke så godt. Har ingen clouding/ backlight bleeding på dette eksemplar. Har der imod 4 mørke linjer fra top til bund ved hurtig panorering (f.eks. ved fodbold). Nu ryger det også retur og så er det vist slut med Sony for denne gang. !:(
Brugeravatar
Af KristofferA
#115169
Skal du prøve Samsungs LCD C650 i stedet?
Eller måske Panasonic LCD ?
LG? :)
Af ChrisJJ
#115188
KristofferA skrev:Skal du prøve Samsungs LCD C650 i stedet?
Eller måske Panasonic LCD ?
LG? :)
Overvejer kraftigt at hoppe på en LG 55" LD650N.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7