Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#18858
Jeg bestilte et 37" LCD TV (Toshiba 37C3030D) mandag, og betalte samme dag med Visa. De skrev at de først ville trække pengene når varen forlod huset.

Tirsdag stod der "versandbereit" ved ordren i min profil. Torsdag trak de pengene fra min konto og der stod stadig bare versandbereit. Nu lørdag står der stadig versandbereit! Jeg har ikke fået nogen form for bekræftelse på andet end den oprindelige ordre, heller ikke da de trak pengene. Jeg har skrevet til dem fredag, men ikke fået svar (de har åbent 9-20 fredag og lørdag).

Har nogen erfaring med hvor lang tid en ordre tager hos digitalo.de?
Brugeravatar
Af azrael
#18927
Uden ellers at ville gå ind i problematikken kan jeg fortælle, at "versandbereit" betyder "klar til forsendelse", men det havde du nok regnet ud... :)
Af tommyhj
#18934
azrael skrev:Uden ellers at ville gå ind i problematikken kan jeg fortælle, at "versandbereit" betyder "klar til forsendelse", men det havde du nok regnet ud... :)
jojo, det vidste jeg godt, og det er også derfor det undrer mig at den har stået "klar til forsendelse" i en uge nu. Jeg sendte en mail til dem, og de skrev tilbage at de forventede varen på lager i midten af den her uge. Så kan jeg bare ikke fordtå hvorfor de allerede trak pengene i torsdags!
Af Lassie
#18973
Jeg går også og venter på en Toshiba C3030D dog kun i 32" fra digitalo. Det er i morgen tirsdag to uger siden jeg bestilte svinet, og jeg er også ved at blive lidt utålmodig. På min loginside hos digitalo.de har jeg dog et tracking nr. til UPS' trackingservice.. Dette nr. virker dog ikke på UPS' hjemmeside. Lidt frusterende.

Er der nogen som mener at jeg bør tage kontakt til UPS/digitalo eller synes i at jeg er lidt for utålmodig og lige bør se nogle dage an?
Af Niels
#19021
Lassie skrev:Er der nogen som mener at jeg bør tage kontakt til UPS/digitalo eller synes i at jeg er lidt for utålmodig og lige bør se nogle dage an?
Hvis pengene er trukket, så absolut. Hvis pengene ikke er trukket, ville jeg annullere ordren. Det virker sgu da ikke seriøst. Jeg ville i hvert fald hellere betale lidt mere og så vide hvad jeg har med at gøre, og hvor tingene fungerer.

Hvornår har de lovet levering?
Af tommyhj
#19042
Jeg skrev til dem og fik at vide at de forventede at få 37C3030D hjem midt i denne uge (uge 18 ), men det var ikke bekræftet. Umiddelbart derefter ændrede status på min side sig fra versandbereit til "nicht auf lager".

Mit problem er, at pengene allerede blev trukket torsdag i uge 17!

Hardwareversand.de har TVet på lager, men de er lige så dyre som easyshopping.dk (som ikke har det på lager...).

Jeg har besluttet mig for at vente tålmodigt, selvom det er lidt noget rod!
Af Uffe815
#19847
Jeg har nu ventet en måned på mit fjernsyn. Først nu har de erkendt at de har smidt min ordre væk - men nu er de så søde at bestille et nyt hjem til mig!?! Så må jeg vente på ubestemt tid... igen.

Helt klart sidste gang jeg handler der... ærgeligt at der er så få alternativer.

Uffe