Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RasmusJ
#17096
Hej med jer.

Jeg synes lige jeg vil dele min erfaring med det uprofessionelle firma: Studiepriser.dk.

2007.01.12: LG 2000C-SF skærmen er godt nede i pris hos flere forhandlere. Jeg vælger at bestille skærmen ved studiepriser.dk, bl.a. da de har et fint e-mærke.
Skærmen er ikke på lager, men der står at den vil kunne sendes inden for 10 dage.

2007.01.24: Studiepriser informere mig om, at varen er kommet i restordre, og der kan gå en del tid før den kommer på lager igen. Jeg er derfor velkommen til at droppe bestillingen hvis jeg vil.
Sådan set fint service indtil videre, jeg har dog på fornemmelsen at de bare ikke lige vil sælge til den pris alligevel.

2007.01.31 Skærmen har nu i et par dage stået til at være på lager i flg. deres site. Da jeg ikke har hørt fra dem, kontakter jeg dem per mail, og dagen efter kommer der sådan en "outlook bekræftigelse" på at mailen er læst. Jeg har dog aldrig modtaget et svar.

2007.02.02 Jeg ringer til deres kundeservice. De kan desværre ikke lige hjælpe mig, da deres system er nede, men det bliver lovet med store ord, at de vil kigge på min ordre og skrive til mig senere på aftenen, når systemet er oppe. I tilfælde af at systemet ikke kommer op, vil de skrive dette til mig. Jeg modtager ikke noget.

2007.02.03 Jeg ringer igen. Nu er systemet oppe, men jeg får at vide, at der er fejl på deres hjemmeside, så personen jeg taler med, mener bestemt ikke varen kan være hjemme, når jeg ikke har hørt noget.
Dagen efter er varen ikke længere på lager.

2007.02.17 Tålmodighed er en dyd. Nu har skærmen igen stået til at være på lager i et par dage. Så jeg ringer igen. Personen der betjener mig, studser lidt over prisen på min vare, men er ellers meget forstående. Det er nu bare så smart, at dem der sidder på deres kundeservice om aftenen, de kan ikke gøre noget, andet end at ligge beskeder til dem der sender vare ud om dagen. Nå men det vil han gøre, og han garantere at der vil blive taget hånd om det dagen efter.

2007.02.19 Stadig ikke hørt noget. Jeg får fat på samme ekspedient, da undskylder og endnu engang garantere at nu skal han i hvert fald nok sparke til dem, og få folk i sving.

2007.03.06 Ca. 2 min efter at jeg har meddelt dem at jeg nu annulerer ordren, så får jeg en mail om at ordren er annuleret. Se så kan de sørme hurtigt sende mails.


Nå, men jeg fik aldrig min skærm. Jeg skal gerne indrømme at mine forventninger herom heller ikke var særlig store efter den første måned. Da jeg har en fin skærm i forvejen var jeg dog villig til at vente (prisen på 2210 kr, var stadig god).

De vandt, de slap i hvert fald for at sælge mig en skærm til en meget god pris. Med den service de har udøvet er jeg dog også ret usikker på, om jeg overhovedet er interesseret i at handlen var gået igennem.

Hvorvidt studiepriser.dk er en god butik, vil jeg lade op folk selv at vurdere. De har ofte mange konkurrence dygtige priser, men ligesom med getmore.dk, så kunne det godt virke til, at varerne bare ikke lige er der, selvom det står på siden at de er, og god service er efter min mening et meget fremmed fænomen for dem.

Held og lykke med jeres indkøb
mvh
Rasmus
Af Pac
#20270
Hej Rasmus

Jeg vil sige, jeg købte en skærm hos studiepriser, hvilket desværre viste sig at være et forkert køb.
For meget inputlag og en lille pixelfejl.

Jeg sendte skærmen tilbage torsdag.
Pengene for skærmen var indsat på min konto tirsdag ugen efter.
Det var rigtig god service, så dem er jeg ikke bange for at anbefale eller handle hos igen efter denne oplevelse.
Af PlasmaPower
#20406
jeg har forsøgt at købe en printer, den kom aldrig, og jeg kunne ikke komme i telefonkontakt med dem, og ej hjeller svarede de på mails!

AMATØR FORRETNING!!!!
Af Mikael Hansen
#21176
Studiepriser.dk, som nu er lukket, er ejet af Aluna trading.
De skylder mig pt næsten 4000,- kr som jeg nok aldrig ser da de er lukket. ØV!

Jeg retunerede en vare og fandt ud af efter en måned, at de kun kommunikerer på mails via ens online konto på deres egen hjemmeside. Da jeg opgav mit kontonummer betalte de aldrig pengene. Det har nu kørt siden februar.