Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af C_mad
#11819
Hej alle

Har surfet rundt på nettet efter lcd tv nogen tid og læst en del brugeranmelelser af mange forhandlere.

Har så fundet et rigtig billigt (i forhold til andre, såsom hifiklubben) lcd tv.

På pricerunner.dk er der positive anmeldelser af Laptops.dk. Men er der nogle her fra dette puplikum som har erfaringer med køb hos Laptops.dk?

På forhånd tak
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#11824
Jeg har købt 3 bærbare hos den forhandler uden problemer.
Af C_mad
#11828
Ok. Lyder godt.
Hvordan forløb levering og evt. fortrydelsesret?
Af Hundebol
#11831
hej C_mad..

Jeg kan stærkt anbefale ALDRIG at handle med Laptops.dk!! Det er elendig service...!

Jeg venter nu på 3. uge på et tv som jeg har bestilt hos dem. Det var endog til at leve med, hvis jeg følte at jeg havde fået en god behandling, men dette er bestemt ikke tilfældet.

Du får en ordrebekræftelse ved køb, og du kan logge ind på deres side for at se hvilke varer du har købt. Det er så godt nok faktisk. Men vil du vide leveringsdato, skal DU SELV maile til dem - de sender ingen mail ud om forventet leveringsdato..

Derudover, virker det på mig som det rene bondefangeri, når de, i mit tilfælde, skrev 1-2 dages levering - men jeg har ventet som sagt 3 uger, og fået lovning på 2 forskellige leveringsdatoer i mellemtiden.
Jeg kunne forstå det hvis de havde skrevet at varen blev forsinket, men jeg blev selv nødt til at skrive og spørge! (flere gange endda inden de svarede)
Det er bare ikke godt nok. (som bonus-info kan fortælles, at leveringstid på den vare jeg har bestilt stadig står til 1-2 dage på hjemmesiden!! hmm)

Så hold dig væk fra Laptops.dk og mail eventuelt til de webshops du vil handle hos for at høre om varen er på lager.

Mvh hundebol