6. aug 2011, 21:29
#144527
Jeg har købt et Panasonic 42" VT20 til 4999,- i Elgiganten men det blev aldrig leveret den aftale dag, i stedet oplyste deres kundeservice center at de ikke kunne levere modellen idet den nu var i restorder. Istedet forsøgte de at tilbyde andre modeller som slet ikke svarer til Panasonics VT model.
Jeg var så omkring deres forretning i Aalborg, hvor jeg blev oplyst at de forsat havde 4 stk på lager. Dette oplyste jeg så deres kundeservice om, men de nægter stadig at levere det købte fjernsyn, selvom de nu indrømmer at det forsat er på lager i både Kolding og Aalborg.
Selvom jeg skulle have leveret det i København, tilbød jeg at hente det i Aalborg. Dette kunne jeg godt, men jeg skulle betale 9999 istedet, da de nu vil hæve den indgående aftale og føre pengene tilbage på min konto,
Dette er absolut den værste oplevelse jeg nogensinde har haft som forbruger, og ifølge Elgiganten kundeservice kan jeg blot sende en mail hvis jeg er utilfreds med deres beslutning.
Går ud fra jeg tager denne sag til forbrugerklagenævnet. Er der nogle der har erfaringer med lignende sagen og har nogle gode råd til hvordan jeg står i denne sag!?
PFT for input
Jeg var så omkring deres forretning i Aalborg, hvor jeg blev oplyst at de forsat havde 4 stk på lager. Dette oplyste jeg så deres kundeservice om, men de nægter stadig at levere det købte fjernsyn, selvom de nu indrømmer at det forsat er på lager i både Kolding og Aalborg.
Selvom jeg skulle have leveret det i København, tilbød jeg at hente det i Aalborg. Dette kunne jeg godt, men jeg skulle betale 9999 istedet, da de nu vil hæve den indgående aftale og føre pengene tilbage på min konto,
Dette er absolut den værste oplevelse jeg nogensinde har haft som forbruger, og ifølge Elgiganten kundeservice kan jeg blot sende en mail hvis jeg er utilfreds med deres beslutning.
Går ud fra jeg tager denne sag til forbrugerklagenævnet. Er der nogle der har erfaringer med lignende sagen og har nogle gode råd til hvordan jeg står i denne sag!?
PFT for input