Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tommyv
#906
Forvent ikke 48 timers levering, selv om der står de klarer det med DHL express, ellers er der ikke noget at klage over.
Af Axis Mundi
#1062
Jeg har også prøvet at handle med dem. Og nej, de kan ikke overholde deres 48 timers levering.

Man skal også være opmærksom på at firmaet er fransk og hvis man skal sende sit produkt tilbage, skal man bruge en del kapital.
Jeg benyttede mig af min returret og de havde en uholdbar lang behandlingstid. Der gik cirka 2 måneder fra jeg sendte produktet og de modtag det, til jeg fik mine penge tilbage!

/Niels
Af Miwer
#5420
Jeg beklager at bringe denne gamle post op igen, men tilsyneladende har Pixmania ikke forbedret sig...

Disse indslag var en del af DR1's Kontant fra den 2. maj 2006

Dårlig service og fusk hos Pixmania
- Jeg føler mig snydt, jeg føler mig berøvet. Så vred er en af de mange utilfredse kunder, som har handlet med det franske internetfirma Pixmania, der sælger elektronik. Udadtil virker firmaet som et stort, professionelt og pålideligt firma. Men som Kontant dokumenterer, bliver der sjusket gevaldigt med servicen og fusket med betalingen.

Læs mere her

... og ...

Luskeri og dårlig service
Et TV som er betalt men som aldrig kommer. Snedigt luskeri så kunden mister 1200 kroner, eller hvad med en garanti som pludselig ikke dækker og produkter som forsvinder pist væk i Pixmanias varetægt.

Læs mere her

nuff said.

/Miwer
Af icewind
#5422
Jeg er har nok været en af de heldige med at handle med dem. Jeg fik både den vare jeg betalt for samt hurtigt levering
Brugeravatar
Af yksa
#5424
Miwer skrev:Jeg beklager at bringe denne gamle post op igen, men tilsyneladende har Pixmania ikke forbedret sig...

Disse indslag var en del af DR1's Kontant fra den 2. maj 2006

Dårlig service og fusk hos Pixmania
- Jeg føler mig snydt, jeg føler mig berøvet. Så vred er en af de mange utilfredse kunder, som har handlet med det franske internetfirma Pixmania, der sælger elektronik. Udadtil virker firmaet som et stort, professionelt og pålideligt firma. Men som Kontant dokumenterer, bliver der sjusket gevaldigt med servicen og fusket med betalingen.

Læs mere her

... og ...

Luskeri og dårlig service
Et TV som er betalt men som aldrig kommer. Snedigt luskeri så kunden mister 1200 kroner, eller hvad med en garanti som pludselig ikke dækker og produkter som forsvinder pist væk i Pixmanias varetægt.

Læs mere her

nuff said.

/Miwer



jeg syns at de er nogle fusker, især de dårlige forklaringer fra direktøren i piximania. !:(
købeloven gælder også for udenlandske firmaer så længe de har en dansk hjemmeside.
det sagde en fra forbrugerrådet i kontant
Af Bobber
#5426
Jeg har også været heldig med dem. Har bestilt et par gange hos dem, dog med en uges levering i stedet for de 48 timer. Men jeg har fået hvad jeg har bestilt og været godt tilfreds. Men efter kontant's udsendelse, er jeg ikke sikker på at de ville være mit foretrukne indkøbssted - de skal være meget billigere end konkurenter i hvert fald. Men synes egentlig at noget af det sjoveste ved det interview var at ham den franske direktør havde nogenlunde samme accent som Rocco fra Dolph og Wulpf :-D
Af JonasThyssen
#5844
Har handlet ved dem et par gange, begge gange til fuld tilfredshed og vil meget gerne gøre det igen.

Men det vil aldrig blive mit foretrukne indkøbssted...
Af Blaha
#9908
hvis de skal ordne sig efter danske regler, så gælder reglen også for returnering indenfor 14 dage, hvor de skal betale portoen. så dyrt vil det ikke blive... ;)
Af xenon
#20726
jeg har også haft problemer med dem - der gik over en måned før jeg fik mine penge igen for en ordre jeg annullerede hos dem :/