6. mar 2010, 02:05
#92872
OPDATERING: Fona har byttet mit Philips LED TV til et tilsvarende fra SAMSUNG. Årsagen til de manglende svar var øjensynligt, at den ansvarlige sælger var fraværende. Fona byttede TV'et med et smil og uden nogen som helst problemer, så er jeg 100% tilfreds.
Var i første omgang ikke specielt imponeret over Fona, hvilket jeg havde givet udtryk for i denne tråd. Fona har dog efterfølgende vist sig yderst imødekommende mht. at løse problemerne, så jeg synes det var fair at fjerne mine frustrationer fra dette forum.
Jeg har fået en virkelig fin service hos Fona i Lyngby Storcenter, så jeg kan kun anbefale at handle TV hos denne forhandler.
Var i første omgang ikke specielt imponeret over Fona, hvilket jeg havde givet udtryk for i denne tråd. Fona har dog efterfølgende vist sig yderst imødekommende mht. at løse problemerne, så jeg synes det var fair at fjerne mine frustrationer fra dette forum.
Jeg har fået en virkelig fin service hos Fona i Lyngby Storcenter, så jeg kan kun anbefale at handle TV hos denne forhandler.
Senest rettet af jase-dk 7. mar 2010, 14:18, rettet i alt 2 gange.